ΑΥΤΟΣ είναι ο πιο εύκολος τρόπος να προλάβεις τους τραυματισμούς

Τώρα το καλοκαίρι, βγάλε τα παπούτσια σου!

Μαρία Μυλωνά

Περπατώντας ξυπόλυτη, βελτιώνεις την απορρόφηση κραδασμών, την ισορροπία σου και προλαμβάνεις πιθανούς τραυματισμούς. Ακολούθησε τις συμβουλές της Irene Davis, PHD, ερευνήτριας στο Πανεπιστήμιο του Delaware:

 * Ξεκίνα με 5 λεπτά: Οι μύες των ποδιών σου είναι αδύναμοι, επειδή φοράς συνέχεια παπούτσια. Ακόμα κι αν ασκείσαι τακτικά, περπάτα ξυπόλυτη 3 φορές την εβδομάδα, μέχρι 45 λεπτά. 

* Ξυπόλυτη και στο σπίτι: Είναι το ασφαλέστερο και πιο άνετο μέρος για να περπατάς χωρίς παπούτσια οποιαδήποτε στιγμή.

* Επίλεξε μία μαλακή επιφάνεια: Το περπάτημα στην άμμο δυναμώνει τους μυς, ενισχύει την ισορροπία του σώματος και, χάρη στην αντίσταση, σε βοηθάει να χάσεις θερμίδες. 



About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares