Πατάτα για αδυνάτισμα: Σοβαρά τώρα!

Γιατί να μην την απαρνιέσαι όταν κάνεις δίαιτα.

Αλεξάνδρα Παπαδάκη
`

«Ψωμιά, πατάτες, κομμένα!»: Μια κλασική φράση που λες κάθε φορά που αποφασίζεις να χάσεις μερικά κιλάκια. Κι όμως, η πατάτα είναι αθώα, μην την πυροβολείς. Και κυρίως, μην την ρίχνεις στο τηγάνι.

Αν για σένα πατάτα σημαίνει τηγανητή, οκ, ξέχνα το. Αν όμως την αντιμετωπίζεις πιο συνολικά και ανοιχτόμυαλα, μάθε ότι αποτελεί ένα από τα θρεπτικά υλικά της κουζίνας και της διατροφής μας.

Να γιατί πρέπει να την βάλεις στο διατροφικό σου πρόγραμμα:

Δεν έχει λιπαρά:
Αρκεί να είναι βραστή ή ψητή. 
 

Έχει υδατάνθρακες: 
Απαραίτητοι καθώς γεμίζουν τον οργανισμό σου ενέργεια. 
 

Είναι καλή πηγή των αμινοξέων λυσίνη και τρυπτοφάνη: 
Αν τις φας μαζί με γάλα ή αβγά θα έχεις μια τροφή με πρωτεΐνη υψηλής ποιότητας.
 

Σε χορταίνει:
Λόγω της μεγάλης περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες. Αν μπορείς, κατανάλωνέ την με τη φλούδα της.
 

Είναι πηγή καλίου:
Το κάλιο εμποδίζει την κατακράτηση υγρών οπότε δεν νιώθεις φουσκωμένη ενώ βοηθά στη μυϊκή λειτουργία και συστολή, τη μετάδοση νευρικών ερεθισμάτων και τη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης. 
 

Δεν έχει πολλές θερμίδες:
Μία μέτρια μερίδα βραστής πατάτας περιέχει περίπου 140 θερμίδες. 

About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top

Σου αρέσει αυτό που διάβασες;

Ακολούθησέ μας στα social. Κάνε κλικ σε ένα από τα εικονίδια!

We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…