Ταξιδιώτης στην (ξένη) κουζίνα

Σου αρέσει να εξερευνάς την γαστρονομία άλλων χωρών; Γνώρισε τις καλύτερες και τις χειρότερες διατροφικές επιλογές της κάθε κουζίνας.   

Μαρία Μυλωνά

Μεξικάνικη κουζίνα

Καλύτερη επιλογή: Fajitas με κοτόπουλο. Το πιο ελαφρύ πιάτο, με μόνο 25% λιπαρά.

Χειρότερη επιλογή: Enchiladas με χοιρινό και τυρί. Βουτηγμένο στο λάδι, πλούσιο σε ζωικά λιπαρά και θερμίδες.

Ιταλική κουζίνα

Καλύτερη επιλογή: Μαρινάρα ή ναπολιτάνα. Η ντομάτα που περιέχει έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες, ενώ είναι πλούσια σε βιταμίνη C. 

Χειρότερη επιλογή: Καρμπονάρα. Περιέχει πολλά κορεσμένα λιπαρά.

Κινέζικη κουζίνα

Καλύτερη επιλογή: Κοτόπουλο με τζίντζερ. Είναι ελαφρύ πιάτο, ενώ το τζίντζερ κάνει καλό στις αρθρώσεις. 

Χειρότερη επιλογή: Χοιρινό Mu Shu. Περιέχει πολλές θερμίδες αλλά και αυξημένη ποσότητα χοληστερόλης. 

Ινδική κουζίνα

Καλύτερη επιλογή: Κοτόπουλο Tandoori. Πικάντικο, σχετικά στεγνό και άπαχο, συνοδεύεται με ρύζι.

Χειρότερη επιλογή: Curries με σως από καρύδα. Περιέχει πολλά κορεσμένα λιπαρά. 

 

 

 



About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares