10 τροφές που φουσκώνουν την κοιλιά σου

Μάθε τις και απόφυγέ τις, λίγο πριν την παραλία

Αλεξάνδρα Παπαδάκη

Το έχεις πάθει κι εσύ, έτσι; Ενώ έχεις φάει ελάχιστα, έχεις αντισταθεί σε cheesecake και μακαρονάδες, ξαφνικά η κοιλιά σου φουσκώνει τόσο που κάλλιστα θα μπορούσαν να σου παραχωρήσουν θέση στο λεωφορείο (με το καλό, πότε γεννάτε;). 

Μα, αφού προσέχεις, γιατί συνέβη αυτό το ενοχλητικό φαινόμενο; 
Γιατί μια συγκεκριμένη τροφή κατάφερε να γεμίσει την κοιλιά σου με αέρια. Απλά. 

Αυτές είναι οι τροφές που φουσκώνουν αλλά και οι εναλλακτικές για να είσαι σίγουρη ότι παίρνεις όλες τις απαραίτητες βιταμίνες: 

1. Ωμά σταυρανθή λαχανικά:
Κάλε, μπρόκολο, λάχανο και κουνουπίδι, εξαιτίας των ινών που περιέχουν, που ο οργανισμός σου δυσκολεύεται να διασπάσει.
Τι να τρως: Επειδή αυτά τα λαχανικά είναι γεμάτα θρεπτικές ουσίες, δεν πρέπει να τα απορρίψεις από τη διατροφή σου. Μπορείς να τα μαγειρεύεις στον ατμό ή να τα αναμειγνύεις σε σούπες.

2. Γαλακτοκομικά:
Γνωστοί ύποπτοι εξαιτίας της λακτόζης που περιέχουν.
Τι να πίνεις: Δοκίμασε γάλα αμυγδάλου, που είναι και πιο πλούσιο σε βιταμίνες!

3. Κρεμμύδια:
Ακόμα και σε μικρές ποσότητες μπορεί να προκαλέσουν προβλήματα στην πέψη. 
Τι να τρως: Δοκίμασε να τα τρως μόνο μαγειρεμένα και όχι ωμά και αν σου λείπει η γεύση τους φτιάξε ένα μπουκάλι λάδι με λίγο κρεμμύδι μέσα για την εσάνς...

4. Μήλα:
Τι ειρωνεία για ένα από τα πιο θρεπτικά φρούτα του πλανήτη... Μεταξύ άλλων όμως περιέχουν και φρουκτόζη που σε φουσκώνει. 
Τι να τρως: Σταφύλια και μπανάνες.

5. Σακχαρο-αλκοόλες:
Τι είναι αυτά; Χαμηλών θερμίδων γλυκαντικά που βρίσκονται σε επεξεργασμένα τρόφιμα όπως μπάρες δημητριακών και δημητριακά.
Τι να τρως; Η καλύτερη λύση είναι τα βιολογικά προϊόντα. Ή απόφυγε τα δημητριακά, είτε φτιάχνε μόνη σου μπάρες.

6. Σκόρδο:
Ξαδερφάκι του κρεμμυδιού, ε, ναι, φέρνει το ίδιο δυσάρεστο αποτέλεσμα.
Τι να τρως: Προτίμησέ το μαγειρεμένο μέσα στο φαγητό.

7. Όσπρια:
Φασόλια, φάβα, φακές είναι πεντανόστιμα αλλά...μετά το μετανιώνεις που τα έφαγες.
Τι να τρως: Η εναλλακτική τους είναι να τρως οργανικό κρέας ή αυγά.

8. Σπόροι:
Ρύζι, βρώμη και αλεύρι έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ίνες, δύσκολες στη διάσπαση.
Τι να τρως: Δοκίμασε την κινόα.

9. Μανιτάρια: 
Και σου αρέσουν τόσο πολύ...
Τι να τρως: Για τη γεύση, προτίμησε σοταρισμένα κολοκυθάκια.

10. Σόδα: 
Την πίνεις για να χωνέψεις, και σε κάνει να φουσκώνεις.
Τι να πιεις: Μεταλλικό νερό με λίγο λάιμ ή ένα φρέσκο χυμό λαχανικών.
 



About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares