Τι να τρως και τι όχι στον καύσωνα

Χρήσιμα tips για να την βγάλεις... δροσερή.

Αλεξάνδρα Παπαδάκη

Όσο πιο πολλή ζέστη κάνει, τόσο μειώνεται η όρεξή σου για φαγητό. Και αυτό είναι καλό, γιατί σε βοηθάει να χάσεις κανένα κιλάκι.

Από την άλλη, σε περιόδους όπως αυτή, με μεγάλες ζέστες και καύσωνα, οφείλεις να προσέχεις τι τρως ώστε να προστατεύεις τον οργανισμό σου.

Αυτές είναι οι τροφές που πρέπει να επιλέγεις:

1. Πολλά φρούτα και λαχανικά: 
Οι τροφές αυτές σου χρίζουν τα απαράιτητα ιχνοστοιχεία και τις βιταμίνες Α και C που είναι ό,τι χρειάζεσαι τώρα με τις ζέστες αλλά και ηλεκτρολύτες (νάτριο, κάλιο, χλώριο) που χάνεις με τον ιδρώτα.
Επιπλέον, σου προσφέρουν ενέργεια, χωνεύονται εύκολα και έχουν λίγες θερμίδες. 

2. Αλάτι: Το βρίσκεις σε λαχανικά, κρέας και τυποποιημένα τρόφιμα (κονσέρβες, αλλαντικά). Το αλάτι περιέχει νάτριο γεγεονός που το καθιστά απαραίτητο στις περιόδους ζέστης. 

3. Νερό: Νερό, και πάλι νερό. Μην το ξεχνάς καθώς ο οργανισμός αφυδατώνεται. Μην μένεις στο 1-1,5 λίτρο που έπινες το χειμώνα. Χρειάζεσαι περισσότερο τώρα. Το πόσο είναι βέβαια σχετικό για τον κάθε άνθρωπο και τον τρόπο ζωής του.

Η 3άδα που θα αποφύγεις στον καύσωνα είναι:
Αναψυκτικά, αλκοόλ, καφέδες!
Προτίμησε κρύο τσάι που θα έχεις φτιάξει μόνη σου, μπυρίτσα χωρίς αλκοόλ, μια χαρά, και απόφυγε τα αναψυκτικά, μόνο κακό σου κάνουν!
 



About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares