Food for thought: 5 τροφές που θα σε κάνουν πιο παραγωγική

Δώσε τις σωστές τροφές στον οργανισμό σου για μια καλύτερη καθημερινότητα!

Κέλλυ Νόβακ

Το ότι πρέπει να προσέχεις τον οργανισμό σου, το ξέρεις καλά. Αλλά για το μυαλό σου τι κάνεις; Γιατί αυτό είναι και το σημαντικότερο όργανο για τα πάντα! Και ειδικά, όταν ο καιρός είναι αυτός που είναι, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να θρέφουμε σωστά τον εγκέφαλό μας, ώστε να λειτουργεί ακόμη καλύτερα. Εκ των έσω θα το κάνεις αυτό, και μάλιστα με τον πιο απολαυστικό τρόπο! Με τις σωστές τροφές θα ενεργοποιήσεις τον οργανισμό σου και θα δώσεις στην παραγωγικότητά σου το boost που έχει ανάγκη για να αντιμετωπίσεις μια δύσκολη ημέρα στο γραφείο και γενικά μια πολυάσχολη καθημερινότητα!

#1. Σπόροι chia

Οι σπόροι chia είναι γεμάτοι πρωτεΐνη και κάνουν τον εγκέφαλο να είναι πιο συγκεντρωμένος. Περιέχουν Ω-3 και βοηθούν στην αναπαραγωγή εγκεφαλικών κυττάρων. Επίσης, μειώνουν τις φλεγμονές του εγκεφάλου.

#2. Μύρτιλα

Βελτιώνουν την μνήμη και βοηθούν στην συγκέντρωση. Είναι άκρως αντιοξειδωτικά και προστατεύουν τον εγκέφαλο από το στρες και την κατάπτωση.

#3. Καρύδια

Τα καρύδια κάνουν τον εγκέφαλο πιο γρήγορο δίνοντας την ευκαιρία να επεξεργαστεί πληροφορίες πιο εύκολα και πιο γρήγορα. Είναι αντιοξειδωτικά, κρατούν τον εγκέφαλο ξύπνιο και ενεργό, ενώ βοηθούν στην μείωση του στρες.

#4. Μαύρη σοκολάτα

Επιβραδύνει την νοητική πτώση ενώ περιέχει καφεΐνη που βοηθάει στην συγκέντρωση. Επίσης, η λαχταριστή γεύση της βοηθάει και αυτή στην παραγωγικότητά!

#5. Αβοκάντο

Το αβοκάντο έχει την υψηλότερη πρωτεΐνη και την πιο χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη από κάθε άλλο φρούτο. Η βιταμίνη Κ που περιέχει βοηθάει ώστε ο εγκέφαλος να συγκεντρώνεται πιο εύκολα.



About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares