2 τρικ για να γίνει πιο αθώα η τηγανητή πατάτα

Αγαπημένη εμμονή χωρίς τύψεις

Αλεξάνδρα Παπαδάκη

Τρως τις πιο τέλειες τηγανητές πατάτες του κόσμου (σ.σ. της μανούλας ή σαν της μανούλας) και την ίδια στιγμή σκέφτεσαι πόσες θερμίδες παίρνεις και γιατί το κάνεις αυτό στον εαυτό σου;

Ειλικρινά, γιατί το κάνεις αυτό στον εαυτό σου; Εννοώ, θέλεις να φας πατάτες. Φάε. Απόλαυσέ τις. Γιατί να σκέφτεσαι αρνητικά όσο τρως; Τι θα κερδίσεις; Θα μειωθούν μήπως τα λιπαρά και οι θερμίδες; Το πολύ-πολύ να παρεμποδίσεις την καλή λειτουργία της πέψης. 

Εάν είσαι μεγάλη φαν της τηγανητής πατάτας, είναι οκ να την απολαμβάνεις μια φορά την εβδομάδα, και μάλιστα εάν είναι και σπιτική τόσο το καλύτερο. 

Για να την κάνεις πιο ελαφριά, δοκίμασε τα εξής:

1. Κόψε τις πατάτες όπως τις κόβεις συνήθως αλλά αντί να τις βάλεις στο τηγάνι βάλε τις σε ένα ταψί. Ράντισέ τις με λίγο λάδι, ρίξε και λίγη ρίγανη εάν σου αρέσει και θα δεις ότι η γεύση τους θα είναι σαν να τις έχεις τηγανίσει.

2. Εάν επιμένεις στη φάση φριτέζα/τηγάνι, βράσε από πριν τις πατάτες σου έτσι ώστε να μην απορροφήσουν πολύ λάδι στο τηγάνισμα. Και φυσικά, βγάζοντάς τις βάλε τις πάνω σε απορροφητικό χαρτί κουζίνας να στραγγίξουν τα πολλά λάδια. 

Δεν θα σου πω ότι οι πατάτες είναι πολύ πιο υγιεινές όταν γίνονται στον φούρνο, βραστές ή στον ατμό. Φυσικά και είναι. Αλλά κακά τα ψέματα, βρε παιδιά, η γεύση της τηγανητής δεν συγκρίνεται, τι να λέμε. 

About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top

Σου αρέσει αυτό που διάβασες;

Ακολούθησέ μας στα social. Κάνε κλικ σε ένα από τα εικονίδια!