5 συμβουλές για το τραπέζι με τα νηστίσιμα

Από Καθαρά Δευτέρα δίαιτα- δεν είπε κανείς

Αλεξάνδρα Παπαδάκη
`

Δεν υπάρχει πιο μεγάλη παγίδα από τα νηστίσιμα φαγητά. Εκεί δηλαδή που έχεις αποφασίσει για προσωπικούς λόγους να κάνεις νηστεία, σε λίγο καιρό βλέπεις τη ζυγαριά σου και δεν την αναγνωρίζεις. 

Η ψυχή ελαφραίνει. Το σώμα όμως; 

Η αρχή της κατηφόρας γίνεται φυσικά την Καθαρά Δευτέρα που τρώμε όλοι λες και δεν υπάρχει αύριο, λες και μας είπαν «φάτε, ο κόσμος τελειώνει».

Δες εδώ πώς θα απολαύσεις το σαρακοστιανό τραπέζι χωρίς να το μετανιώσεις την επόμενη μέρα: 

1. Ζεστή λαγάνα που μόλις βγήκε από τον φούρνο. Μπορείς άνετα να φας τη μισή στον δρόμο για το σπίτι. Την άλλη μισή θα την αλείψεις με ταραμά. Οκ, κάνε λίγο κράτει στην ποσότητα. 

2. Μείνε μακριά από οτιδήποτε τηγανητό και επίλεγε τα ψητά. 

3. Ο ταραμάς της μάνας σου είναι όνειρο αλλά πάνω από δύο κουταλιές είναι κόλαση, θερμιδική. 

4.Το ίδιο ισχύει και για τον χαλβά. Ταχίνι λες, υγιεινό είναι, ας κάνω λίγο καλό στον εαυτό μου. Ας μείνουμε στο «λίγο».

5.Το τραπέζι θα είναι πλούσιο και δύσκολο να αντισταθείς στους πειρασμούς. Λογικό. Το κόλπο είναι να γεμίσεις το πιάτο σου με λίγο απ’ όλα και να φας μόνο αυτά αντί να τσιμπολογάς συνεχώς μέχρι σκασμού. 
 

About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top

Σου αρέσει αυτό που διάβασες;

Ακολούθησέ μας στα social. Κάνε κλικ σε ένα από τα εικονίδια!

We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…