Κάνε την πατάτα την τηγανιτή πιο... υγιεινή!

4 δοκιμασμένα μυστικά που θα σε σώσουν

Νίκος Κοντομήτρος

Είναι το πιο αγαπημένο σου snack. Το λατρεμένο συνοδευτικό που πάει με όλα. Και, όχι άδικα. Όλα καλά μέχρι εδώ. Το πρόβλημα αρχίζει όταν συνειδητοποιείς ότι όσο νόστιμη είναι, άλλες τόσες θερμίδες έχει.

Δε θέλω άγχος, δε θέλω εντάσεις. Και αυτό, γιατί σήμερα σου έχω 4 μυστικά (εφαρμοσμένα και δοκιμασμένα από μένα), τα οποία θα κάνουν την πατάτα την τηγανιτή πιο υγιεινή.

#1 Ρίξε στα χαμηλά τη θερμοκρασία τηγανίσματος

Ναι, το ξέρω ότι θα σου φάει λίγο περισσότερο χρόνο, αλλά μπρος στα κάλλη τι είναι ο… χρόνος. Όσο υψηλότερη είναι η θερμοκρασία, τόσο περισσότερη ποσότητα λαδιού απορροφάται στις πατάτες. Άρα, και περισσότερες θερμίδες στον οργανισμό σου.

#2 Πρόσεξε το λάδι που χρησιμοποιείς

Η μαμά σου, σίγουρα, θα τηγάνιζε τις πατάτες σε ηλιέλαιο. Ωστόσο, εάν θες να κάνεις το φαγητό σου λίγο πιο ελαφρύ, τότε επίλεξε το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο. SOS Tip: Μη ξεχνάς σε κάθε τηγάνισμα, να αλλάζεις το λάδι.

#3 Κόψε τις πατάτες σου χοντρές

Μπορεί να σου φανεί αστείο, αλλά, σύμφωνα με έρευνες, είναι κάτι παραπάνω από σημαντικό. Ήξερες, αλήθεια, ότι οι ψιλοκομμένες πατάτες περιέχουν διπλάσιο ποσοστό λίπους σε σύγκριση με τις χοντροκομμένες; Με άλλα λόγια, χοντρές πατάτες all the way.

#4 Χρησιμοποίησε μπόλικο χαρτί

Ή αλλιώς μην τις βάλεις κατευθείαν από το τηγάνι στο πιάτο. Βγάλε ένα μπολ, χρησιμοποίησε μπόλικο χαρτί, ρίξε τις πατάτες και άφησε τις για 2-3 λεπτά, προκειμένου όλο το λάδι να απορροφηθεί στο χαρτί.

Και καλή μας απόλαυση!

About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top

Σου αρέσει αυτό που διάβασες;

Ακολούθησέ μας στα social. Κάνε κλικ σε ένα από τα εικονίδια!