Συνταγή για smoothie αβοκάντο

Χαρίζει απίστευτη ενέργεια και ευεξία 

Ζωή Γκόρου

Εάν έχεις βάλει στόχο να γίνεις fit τα σπιτικά smoothie μόνο βοήθεια μπορούν να σου προσφέρουν. Χαρίζουν ενέργεια, αίσθημα κορεσμού, σε βοηθούν να ελέγχεις την πείνα σου μετά το γυμναστήριο ενώ είναι ένας πολύ απολαυστικός τρόπος για να προσφέρεις στον οργανισμό σου υγιεινούς συνδυασμούς τροφών.

Δοκίμασε να φτιάξεις το ιδανικό post gym smoothie

1/2 αβοκάντο, ξεφλουδισμένο και κομμένο

1/2 μεγάλη μπανάνα

1/4 γιαούρτι βανίλια με χαμηλά λιπαρά

1/4 κούπα με πάγο (περίπου 2 μεγάλα παγάκια) και λίγα περισσότερα για το σερβίρισμα

3/4 κούπα από νερό καρύδας, εξαρτάται βέβαια από πόσο παχύρρευστο επιθυμείς το χυμό σου

1 κ.γ νέκταρ αγάβης (γλυκαντικό αντί για ζάχαρη). Θα τη βρεις στα καταστήματα με βιολογικά τρόφιμα.

1/4 κ.γ κανέλα (σε σκόνη) και λίγη ακόμα για το γαρνίρισμα

 

About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top

Σου αρέσει αυτό που διάβασες;

Ακολούθησέ μας στα social. Κάνε κλικ σε ένα από τα εικονίδια!