Επιχείρηση λιπαρή επιδερμίδα: 5 τροφές που μπορείς να τρως άφοβα και 3 που πρέπει να αποφύγεις

Τι να προσθέσεις και τι να αφαιρέσεις από τη διατροφή σου για να βοηθήσεις την επιδερμίδα σου να απαλλαγεί από τη λιπαρότητα.

Ναταλία Πετρίτη

Ακολουθώντας μία ρουτίνα περιποίησης, είναι εύκολο να ρυθμίσουμε τη λιπαρότητα του δέρματός μας. Ωστόσο, το τέλειο αποτέλεσμα έρχεται στην πραγματικότητα μόνο με την ενδεδειγμένη για λιπαρές επιδερμίδες διατροφή, η οποία δεν χρειάζεται να χαρακτηρίζεται φυσικά από πολλούς περιορισμούς, αλλά έχει ανάγκη από μια ισορροπία επιλογών.

Το AllYou συγκέντρωσε και σας παρουσιάζει τις τροφές εκείνες, η κατανάλωση των οποίων θα βελτιώσει την όψη της επιδερμίδας σας, αλλά και αυτές που καλό θα ήταν να αποφεύγετε, ειδικά αν αντιμετωπίζετε προβλήματα αυξημένης λιπαρότητας και ακμής. Δείτε λοιπόν τα διατροφικά do και dont’s του καθαρού δέρματος και επιλέξτε αναλόγως τι θα καταναλώσετε μέσα στην ημέρα.

Ποιες τροφές να προτιμήσετε

Μπρόκολο

Το πράσινο αυτό λαχανικό είναι ο καλύτερος σύμμαχος της επιδερμίδας μας, καθώς περιέχει βιταμίνη Α και C, που εξασφαλίζουν την μακροπρόθεσμη λιπαρότητα του δέρματος. Ακόμη, το μπρόκολο είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά τα οποία εμποδίζουν την υπερβολική παραγωγή σμήγματος, άρα και τους διαρκώς φραγμένους πόρους.

Αγγούρι

Το μαγικό αυτό λαχανικό που αποτελείται κατά 95% από νερό είναι και ο καλύτερος σύμμαχος του δέρματός μας. Ως γνωστόν η «φυσική» ενυδάτωση που αυτό παρέχει είναι ό,τι καλύτερο για το δέρμα! Το αγγούρι, επιπλέον, διαθέτει εξαιρετικές αντιοξειδωτικές ιδιότητες, και λειτουργεί καταπραϋντικά προς την επιδερμίδα.

Πορτοκάλι

Και γενικά τα εσπεριδοειδή, μιας που είναι γεμάτα με βιταμίνη C. Πρόσθεσε στην διατροφή σου γκρέιπφρουτ, μανταρίνια και λεμόνια, καθώς είναι γεμάτα βιταμίνες και αντιοξειδωτικά που καθιστούν λιγότερο λιπαρή την επιδερμίδα σου.

Αβοκάντο

Δεν φαντάζεσαι πόσο μπορεί να θρέφει τις πολλαπλές στιβάδες της επιδερμίδας σου μισό μόλις αβοκάντο ανά δύο μέρες. Οι ουσίες που περιέχει λειτουργούν προληπτικά για την υπερβολική έκκριση λιπαρότητας, ενώ συγχρόνως λειτουργεί ενυδατικά από το εσωτερικό του σώματός μας.

Μπανάνα

Η υπερβολική λιπαρότητα συχνά μπορεί να οφείλεται στην έλλειψη καλίου, φωσφόρου και μαγνησίου; Ξεκινήστε να τρώτε καθημερινά μια μπανάνα, η οποία είναι πλούσια σε φώσφορο, κάλλιο, μαγνήσιο και βιταμίνη Ε, συστατικά που θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε λεία και αψεγάδιαστη επιδερμίδα.

Ποιες τροφές να αποφύγετε:

Γαλακτοκομικά

Τα γαλακτοκομικά έχουν κατηγορηθεί εδώ και πολύ καιρό ότι συμβάλλουν στην εμφάνιση ακμής. Μπορείς να τα αντικαταστήσεις επιλέγοντας τροφές όπως γιαούρτι και κεφίρ ή τα αντίστοιχα φυτικά υποκατάστατά τους. 

Λιπαρά φαγητά

Οτιδήποτε λιπαρό εισέρχεται στον οργανισμό μας, αντανακλάται στην επιδερμίδα μας. Περιορίστε λοιπόν τις επεξεργασμένες τροφές καθώς και το junk φαγητό.

Ζάχαρη

Η γλυκόζη του αίματος και η ινσουλίνη μπορούν να επηρεάσουν το δέρμα ως εξής: η αύξηση του σακχάρου προκαλεί απελευθέρωση ινσουλίνης και στη συνέχεια, η ινσουλίνη διεγείρει την παραγωγή ανδρογόνων που μπορούν να οδηγήσουν σε υψηλότερη παραγωγή σμήγματος στο δέρμα και σε ακμή.

Φυσικά μην ξεχνάτε πάντα να καταναλώνετε μεγάλες ποσότητες υγρών. Νερό, τουλάχιστον 3 λίτρα την ημέρα, αλλά και φυσικούς χυμούς και πράσινο τσάι.



 

allyou_google_news

About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares