6 μύθοι γύρω από την απώλεια βάρους που πρέπει να αποβάλεις για να δεις τα επιθυμητά αποτελέσματα στο σώμα σου

Ψευδείς κανόνες που στέκονται εμπόδιο στο να δεις πραγματική διαφορά στο σώμα και τη σιλουέτα σου

Ναταλία Πετρίτη

Σκέφτηκες ποτέ ότι η αδυναμία σου ως προς το να χάσεις βάρος δεν είναι αποτέλεσμα των ατασθαλιών που μπορεί να κάνεις, αλλά των λανθασμένων αντιλήψεων με τις οποίες έχουμε μεγαλώσει γύρω από τον σωστό τρόπο διατροφής μας; Συνέχισε να διαβάζεις για να δεις ποιοι είναι οι 7 πιο συνηθισμένοι μύθοι γύρω από την απώλεια βάρους που πρέπει να αποβάλεις με τη σειρά τους για να δεις τα επιθυμητά αποτελέσματα στο σώμα σου.

Η ποσότητα δεν μετράει, αρκεί να είναι υγιεινή η τροφή

Η ποσότητα του φαγητού που καταναλώνεις σαφώς και μετράει ως προς τα κιλά που παίρνεις ή διατηρείς, είτε αυτή προέρχεται από υγιεινές τροφές, είτε όχι. Αν λοιπόν σκέφτεσαι να αντικαταστήσεις την πίτσα από σαλάτα, αυτό θα πρέπει και πάλι να γίνει με μια ισορροπημένη μερίδα και όχι με υπερβολές.

Η κατανάλωση λιπαρών θα σε παχύνει σίγουρα

Το λίπος δεν είναι πάντα κακό, αφού υπάρχουν και υγιή μονοακόρεστα λιπαρά, όπως το αβοκάντο, τα καρύδια, ο σολομός και το ελαιόλαδο, που θα πρέπει να αποτελούν μέρος της διατροφής μας. Κι αυτό καθώς το λίπος που περιέχουν προστατεύει την καρδιάς μας, βοηθά στην πρόσληψη συγκεκριμένων θρεπτικών ουσιών και σταματά τις λιγούρες.

Όλες οι θερμίδες είναι ισάξιες

Οι θερμίδες εξαρτώνται πάντα από τις τροφές και τα θρεπτικά στοιχεία που περιέχουν αυτές, γεγονός που σημαίνει ότι οι θερμίδες από φυσικά, μη επεξεργασμένα φρούτα, δημητριακά και άπαχο κρέας θα σε αφήσουν περισσότερο χορτασμένη, σε αντίθεση με αυτές που προέρχονται από επεξεργασμένα, συσκευασμένα είδη. Κατ΄ αυτόν τον τρόπο, θα καταναλώσεις τελικά μέσα στην ημέρα λιγότερες θερμίδες.

Μία μόνο ημέρα με παρασπονδίες δεν κάνει κακό

Το να σχεδιάσεις ένα συγκεκριμένο «διάλειμμα» από τη δίαιτα μία φορά τη βδομάδα ή μία βδομάδα το μήνα μπορεί τελικά να σε αποσυντονίσει, κάνοντάς σε να πιστεύεις ότι η υγιεινή διατροφή είναι αγγαρεία. Επίλεξε λοιπόν ένα σωστό πρόγραμμα διατροφής για κάθε μέρα της εβδομάδας και μόνο αν προκύψει εκτός αυτού μια μέρα με παρασπονδίες απόλαυσέ την, επιστρέφοντας μετά και πάλι στα καθιερωμένα σου γεύματα.

Όσο λιγότερο τρως, τόσο γρηγορότερα θα χάσεις κιλά

Όσο λιγότερο τρως, τόσο ο μεταβολισμός σου θα αρχίσει να επιβραδύνεται, καθώς με αυτό τον τρόπο προσπαθεί το σώμα σου να διατηρήσει ενέργεια. Η απώλεια βάρους δε θα έπρεπε να σε οδηγεί στη λιμοκτονία, αλλά στην αντικατάσταση των ανθυγιεινών τροφών με υγιεινές επιλογές που σε ικανοποιούν και σε κρατούν χορτάτη και γεμάτη ενέργεια, μειώνοντας σταδιακά την πρόσληψη τροφής σε ένα ισορροπημένο επίπεδο.

Αν δεν πεινάς το πρωί, μπορείς να φας περισσότερο στο μεσημεριανό

Οι περισσότεροι άνθρωποι συνηθίζουν να καταναλώνουν αργότερα μέσα στην ημέρα την πλειοψηφία των θερμίδων τους, όμως στην πραγματικότητα είναι πιο έξυπνο να τις καταναλώνεις νωρίς το πρωί, ώστε να δίνεις την ευκαιρία στο σώμα σου να τις κάψει στη διάρκεια της ημέρας. Γι΄ αυτό απόφυγε αυτό το τρικ, όσο έξυπνο κι αν σου φαινόταν όταν το πρωτοσκέφτηκες, μιας που στην πραγματικότητα δεν θα σε ωφελήσει με κανέναν τρόπο.



About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares