Skip to main content

FOOD

Winter Foods: Τι να φας για να διατηρήσεις την επιδερμίδα σου αψεγάδιαστη στο κρύο

Χειμερινές διατροφικές επιλογές που χαρίζουν λάμψη και ενυδάτωση στο δέρμα μας, όσο αυτό βάλλεται από τις χαμηλές θερμοκρασίες


Ναταλία Πετρίτη

Οι χαμηλές θερμοκρασίες του χειμώνα, μαζί με το ξηρό κλίμα, τον παγωμένο αέρα, αλλά και ένα ανοσοποιητικό που βάλλεται από ιώσεις, δοκιμάζουν την επιδερμίδα μας που κατά τους χειμερινούς μήνες μπορεί να παρουσιάσει ξηρότητα, κοκκινίλες, θαμπάδα, ακόμη και ακνεϊκή έξαρση. Η φροντίδα του δέρματός μας απέναντι στα παραπάνω δεν σχετίζεται ωστόσο μόνο με τον καλό καθαρισμό και τη χρήση σωστών προϊόντων, αλλά και με τις τροφές που επιλέγουμε να καταναλώσουμε στην καθημερινότητά μας. Για να φροντίσεις λοιπόν την όψη και τη συνολική υγεία του δέρματός σου, να μερικές χειμερινές διατροφικές επιλογές που μπορείς να βάλεις στο διαιτολόγιό σου άφοβα, για ενυδάτωση και λάμψη από μέσα προς τα έξω!

Παντζάρι

Το παντζάρι είναι πλούσιο σε γλουταθειόνη, ένα τριπεπτίδιο που αποτελεί ένα από τα ισχυρότερα αντιοξειδωτικά συστατικά για το δέρμα, δρώντας ενάντια στις ελεύθερες ρίζες και βελτιώνοντας την ποιότητά του.

Αβοκάντο

Πλούσιο σε καλά λιπαρά και την πολύτιμη για το δέρμα μας βιταμίνη Ε, το αβοκάντο παρέχει προστασία στα κύτταρά του, μειώνοντας κοκκινίλες και τυχόν φλεγμονές όπως τα παροδικά σπυράκια. Επιπλέον, αυξάνει την απορρόφηση βιταμίνης Α, που δίνει λάμψη στο θαμπό δέρμα ενώ είναι μια από τις πλέον ενυδατικές τροφές.

Γκρέιπφρουτ

Το γκρέιπφρουτ, όπως και όλα τα εσπεριδοειδή, είναι πλούσιο σε βιταμίνη C, που ενισχύει την παραγωγή κολλαγόνου και δρα σαν φυσικό αντιοξειδωτικό. Επιπλέον, περιέχει φλαβονοειδή που υποστηρίζουν την εύρυθμη  λειτουργία των αιμοφόρων αγγείων και τη ροή του αίματος στο τριχωτό της κεφαλής, το δέρμα και τα νύχια, συμβάλλοντας στη συνολικότερη υγεία τους.

Τζίντζερ

Το τζίντζερ, χάρη στην ισχυρή αντιφλεγμονώδη δράση του, μπορεί να καθυστερήσει την γήρανση και να μειώσει τις κοκκινίλες ή άλλες ατέλειες του δέρματος. Επίσης, διεγείρει την κυκλοφορία του αίματος, μειώνοντας ακόμη και την τριχόπτωση που παρατηρείται τους χειμερινούς μήνες.

Ρόδι

Το ρόδι είναι πλούσιο σε βιταμίνες C, A, και σε άλλες αντιοξειδωτικές ουσίες, όπως οι τανίνες, οι πολυφαινόλες και οι ανθοκυανίνες. Διαθέτει αντιμικροβιακές, αντιφλεγμονώδεις και επουλωτικές ιδιότητες, αναζωογονώντας το δέρμα, μειώνοντας την ξηροδερμία και χαρίζοντας λάμψη στα μαλλιά. Είναι ό,τι πρέπει για πρωινό μετά από θεραπείες όπως μια χημική απολέπιση ή ένας βαθύς καθαρισμός.

Μην ξεχνάς επίσης:

Η ζάχαρη και οι επεξεργασμένοι υδατάνθρακες σε τροφές όπως τα ζυμαρικά, το ψωμί και τα έτοιμα γεύματα, μειώνουν την παραγωγή του κολλαγόνου και μπορούν να αφυδατώσουν το δέρμα σου. Συνεπώς, είναι πολύ σημαντικό να μην το παρακάνεις με την κατανάλωσή τους, αφού τα αποτελέσματά της δεν μεταφράζονται μόνο σε επιπλέον κιλά, αλλά σε κακή ποιότητα στο δέρμα.

Διαβάστε επίσης

FOOD

Το No 1 φρούτο για τον διαβήτη, που προτείνεται από διαιτολόγους

Η κατανάλωση αυτού του νόστιμου φρούτου μπορεί να σας βοηθήσει να εξασφαλίσετε σταθερά επίπεδα σακχάρου στο αίμα.

FOOD

Γιατί η απώλεια βάρους είναι το πιο σημαντικό κλειδί πρόληψης και διαχείρισης του διαβήτη

The 1:1 Diet by Cambridge Weight Plan: Πώς να κάνεις πιο αποτελεσματική τη διαχείριση βάρους ώστε να αποκομίσεις τα μέγιστα δυνατά οφέλη για την υγεία σου

FOOD

Το εκπληκτικό διατροφικό προφίλ του σολομού και τα οφέλη που προσφέρει στην υγεία

Ο σολομός είναι ένα από τα πιο θρεπτικά τρόφιμα στον πλανήτη.

Προτεινόμενα

CELEBS

Δήμητρα Ματσούκα: Το εντυπωσιακό νυφικό που επέλεξε για τον γάμο της

Η Δήμητρα Ματσούκα και ο Πέτρος Κόκκαλης παντρεύτηκαν στην Πλάκα

CELEBS

Ηλιάνα Παπαγεωργίου: Με glam φόρεμα ιδανικό για τις γιορτές

Η παρουσιάστρια ποζάρει με παγιέτα και φούξια δημιουργία

CELEBS

Μαρινέλλα: Νόσησε με κορωνοϊό και νοσηλεύτηκε σε ιδιωτικό θεραπευτήριο

Ανέβαλε την πρεμιέρα σε νυχτερινό κέντρο της Αθήνας