Τρεις κινήσεις-ματ για να μην παχαίνεις από το τσιμπολόγημα

Τι να κάνεις ώστε τα cravings σου να μην οδηγήσουν σε πρόσληψη περιττού βάρους

Ναταλία Πετρίτη

Ο πλέον συνήθης τρόπος με τον οποίο παίρνουμε περιττό βάρος δεν είναι άλλος από το τσιμπολόγημα που προκύπτει μέσα στη μέρα, ως αποτέλεσμα του έντονου τρόπου ζωής, αλλά και της πεσμένης ψυχολογίας. Αν λοιπόν νιώθεις ότι τελευταία τσιμπολογάς πολύ παραπάνω από όσο πρέπει, με τη ζυγαριά να δείχνει διαφοροποίηση στο σώμα σου, να τι πρέπει να κάνεις για σταματήσεις να παχαίνεις από τα σνακ που καταναλώνεις μέσα στη μέρα.

Περιόρισε τις επιλογές σου

Αν το να μετράς ποσότητες ή να σκέφτεσαι τι έχεις φάει ήδη δε σε βοηθά, επιχείρησε να περιορίσεις τις επιλογές τροφίμων που έχεις στη διάθεσή σου στο σπίτι ή το γραφείο. Θα αποφύγεις έτσι την υπερφαγία ή αν νιώθεις ότι πρέπει να φας κάτι οπωσδήποτε, θα διαλέξεις ένα φρέσκο φρούτο ή μια σαλάτα. Μείνε επίσης μακριά από το περίπτερο ή το ράφι του σούπερ μάρκετ με τις γλυκές επιλογές.

Κάνε σωστές επιλογές

Αντικατάστησε τις τροφές που συνηθίζεις να καταναλώνεις στα τσιμπολογήματα με τις υγιεινές εναλλακτικές τους, όπως τα τσιπς από λαχανίδα ή μια πίτσα με βάση τορτίγιας ολικής άλεσης. Μια κρέμα με ταχίνι κακάο είναι καλύτερη από την αντίστοιχη πραλίνα φουντουκιού και σε χορταίνει ώστε να μη νιώθεις ανάγκη για τσιμπολόγημα στη συνέχεια της μέρας.

Αύξησε την πρόσληψη πρωτεΐνης

Αν βλέπεις ότι διαρκώς πεινάς πολύ μέσα στη μέρα, ενδέχεται να μην καταναλώνεις επαρκή ποσότητα πρωτεΐνης. Το εν λόγω θρεπτικό συστατικό βοηθά στο να χτίζεις μυς, ενώ καταναλώνεις τελικά λιγότερες θερμίδες που προκύπτουν από σάκχαρα, υδατάνθρακες και άλλες βλαβερές ουσίες. Προσπάθησε κάθε σνακ που τρως μέσα στη μέρα να περιέχει 5-15 γρ. πρωτεΐνης, με επιλογές όπως οι ανάλατοι ξηροί καρποί ή το γιαούρτι με 2% λιπαρά.



 

allyou_google_news

About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares