Skip to main content

FOOD

5 τροφές για να πεις «αντίο» στο λίπος στην κοιλιά

Με αυτές θα ενεργοποιήσεις τις καύσεις στον οργανισμό σου



Προσπαθείς να χάσεις το τελευταίο διάστημα βάρος, αλλά και πόντους από την κοιλιά σου, στην οποία έχει συσσωρευθεί περισσότερο από το επιθυμητό λίπος; Τότε να τι μπορείς να καταναλώσεις άφοβα, συμβάλλοντας στο να πεις «αντίο» σε αυτό, φροντίζοντας για την υγεία και τη σιλουέτα σου.

Αβοκάντο

Το αβοκάντο είναι πλούσιο σε βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά, που βοηθούν στη σωστή λειτουργία του οργανισμού μας. Περιέχει επιπλέον συνδυασμό από φυτικές ίνες και μονοακόρεστα λιπαρά, που μειώνουν το αίσθημα της πείνας, συμβάλλοντας στην απώλεια βάρους.

Αγγούρι

Η κερσετίνη που περιέχει το αγγούρι, όπως και η υψηλή περιεκτικότητά του σε νερό, απομακρύνει αποτελεσματικά το φούσκωμα, ενώ συμβάλει και στην πρόληψη αυτού. Είναι ακόμη το ιδανικό σνακ που δεν θα επιβαρύνει την σιλουέτα σου, αφού περιέχει ελάχιστες θερμίδες και καθόλου λιπαρά.

Καυτερές πιπεριές

Τα πικάντικα τρόφιμα, όπως οι πιπεριές chilly, ενεργοποιούν τον μεταβολισμό, με την επιτάχυνση του μεταβολικού ρυθμού, γεγονός που οδηγεί σε μεγαλύτερες καύσεις και απώλεια βάρους. Αυτό συμβαίνει λόγω της καψαϊκίνης που περιέχουν, που μειώνουν τη θέληση για αλμυρά και γλυκά τρόφιμα μέσα στην ημέρα.

Τζίντζερ

Ένα ρόφημα με τζίντζερ αντιμετωπίζει αποτελεσματικά το επίμονο πρήξιμο στην κοιλιά και δημιουργεί ακόμη αίσθημα κορεσμού.

Αμύγδαλα

Τα αμύγδαλα ως μέρος μιας δίαιτας χαμηλών θερμίδων, οδηγούν σε απώλεια περισσότερου βάρους σε σχέση με άτομα που κάνουν παρόμοια διατροφή, αλλά καταναλώνουν ένα διαφορετικό σνακ. Μεταξύ άλλων παρατηρείται επίσης η μείωση του λίπους στην περιοχή της κοιλιάς. 

Για καλύτερα αποτελέσματα, μην ξεχνάς πέρα από το να καταναλώνεις τις πάνω τροφές, να πίνεις αρκετό νερό μέσα στην ημέρα, να επιλέγεις φρέσκα προϊόντα χωρίς περιττά λιπαρά και τεχνητά γλυκαντικά ή ζάχαρη, αλλά και να μειώσεις την κατανάλωση αλκοόλ και αναψυκτικών όσο γίνεται.

Διαβάστε επίσης

FOOD

Τα πιο υγιεινά σνακ για την παραλία

Γευστικές και θρεπτικές επιλογές για μια μέρα δίπλα στη θάλασσα

FOOD

Χυμός παντζάρι: μπορεί να οδηγήσει σε παράταση της νεότητας

Νέα μελέτη αναδεικνύει κι άλλα σημαντικά οφέλη για αυτό το superfood

FOOD

7 εκπληκτικές τροφές πλούσιες σε αντιοξειδωτικά, σύμφωνα με τους διαιτολόγους

Σκεφτείτε αυτές τις ανυποψίαστες τροφές για να μειώσετε τη φλεγμονή και να αυξήσετε την πρόσληψη αντιοξειδωτικών.

Προτεινόμενα

ΒΙΒΛΙΟ

«Αν τίποτα δεν μας σώζει από το θάνατο, αφήστε την αγάπη τουλάχιστον να μας σώσει από τη ζωή» Pablo Neruda

Ο μεγάλος Χιλιανός ερωτικός ποιητής γεννήθηκε στις 12 Ιουλίου 1904 

ΠΑΙΔΙ

5 προειδοποιητικά σημάδια ότι μεγαλώνετε κακομαθημένα παιδιά

Πώς να αποφύγετε να μεγαλώσετε παιδιά που νιώθουν ότι δικαιούνται τα πάντα