Skip to main content

FOOD

6 τροφές που πρέπει να αποφεύγεις όταν η δυσκοιλιότητα κάνει την εμφάνισή της

Τι δεν πρέπει να φας αν ταλαιπωρείσαι από δυσκοιλιότητα



Η δυσκοιλιότητα είναι μία εξαιρετικά δυσάρεστη πάθηση που επηρεάζει πολύ μεγάλο ποσοστό του παγκόσμιου πληθυσμού, είτε με παροδικά, είτε με πιο μόνιμα χαρακτηριστικά. Τα αίτια για την όχληση αυτή ποικίλουν, όμως η διατροφή μας συνδέεται σε τεράστιο βαθμό με το πρόβλημα, πράγμα που σημαίνει ότι με μικρές αλλαγές σε αυτήν μπορούμε να δούμε και μεγάλη διαφορά. Ακολουθούν 6 είδη τροφών που καλό είναι να αποφεύγονται όταν παρατηρείται το πρόβλημα, που θα μειώσουν τα δυσάρεστα συμπτώματά του.

Αυγά

Τα αυγά περιέχουν ικανή ποσότητα πρωτεΐνης, όμως καθόλου φυτικές ίνες που ευνοούν τη λειτουργία του εντέρου. Απόφυγέ τα λοιπόν όταν σημειώνεται το πρόβλημα, ή κατανάλωσέ τα μαζί με αυτές, ώστε να μη επιβαρύνεις το πρήξιμό σου.

Γαλακτοκομικά

Το τυρί και το γάλα αντενδείκνυνται στη δυσκοιλιότητα, γι’ αυτό και καλό θα ήταν να τα περιορίσεις. Προτίμησε το γιαούρτι που είναι πλούσιο σε προβιοτικά και καλά βακτήρια για το έντερό σου, χωρίς υπερβολές στην ποσότητα.

Λευκό ψωμί

Το λευκό ψωμί που φτιάχνεται από λευκό αλεύρι διαθέτει χαμηλή ποσότητα φυτικών ινών. Προτίμησε λοιπόν καλύτερα το ψωμί και άλλα παρασκευάσματα από αλεύρι ολικής άλεσης.

Τηγανητά

Τα τηγανητά φαγητά διαθέτουν πολλά κορεσμένα λιπαρά που δυσκολεύουν τη διαδικασία της πέψης. Όσο πιο αργά μεταφέρεται η τροφή στο έντερο, τόσο πιο πολύ νερό απομακρύνεται από εκεί, με αποτέλεσμα η διαδικασία της αφόδευσης να δυσκολεύει σημαντικά.

Κρέας

Η μεγάλη περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη και λιπαρά, με σημαντική έλλειψη φυτικών ινών δυσκολεύουν πολύ την κατάσταση αν είσαι λάτρης του κρέατος αλλά πάσχεις από δυσκοιλιότητα. Αν το συνοδεύσεις με μια σαλάτα θα μπορείς να μειώσεις το πρόβλημα.

Γλυκά

Τα γλυκά είναι πλούσια σε λιπαρά και χαμηλά σε φυτικές ίνες, ενώ δεν βοηθούν καθόλου στην κατάσταση όταν πάσχεις από δυσκοιλιότητα. Επίλεξε λοιπόν ένα γιαούρτι με μέλι ή και φρούτα για να πάρεις τη γλύκα, χωρίς να επιβαρύνεις τον οργανισμό σου.

 

 

Διαβάστε επίσης

FOOD

Χυμός παντζάρι: μπορεί να οδηγήσει σε παράταση της νεότητας

Νέα μελέτη αναδεικνύει κι άλλα σημαντικά οφέλη για αυτό το superfood

FOOD

7 εκπληκτικές τροφές πλούσιες σε αντιοξειδωτικά, σύμφωνα με τους διαιτολόγους

Σκεφτείτε αυτές τις ανυποψίαστες τροφές για να μειώσετε τη φλεγμονή και να αυξήσετε την πρόσληψη αντιοξειδωτικών.

FOOD

8 σημαντικά οφέλη που προσφέρει στον οργανισμό σου ο χυμός Cranberry

Από την πρόληψη των ουρολοιμώξεων μέχρι την προαγωγή της οδοντικής υγείας, ο χυμός cranberry είναι μια εξαιρετική προσθήκη σε κάθε υγιεινή διατροφή.

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια εβδομάδας 14 έως 21/7

Ρισκάρετε για να διεκδικήσετε αυτά που σας αναλογούν

CELEBS

Στεναχώριες για τον Μπραντ Πιτ: Δεν έχει επαφή με τα ενήλικα παιδιά του

Στο πλευρό του ηθοποιού η σύντροφός του, Ινές ντε Ραμόν

CELEBS

Άννα Βίσση: Με τα εγγόνια της για πρώτη φορά στην Κύπρο

H τραγουδίστρια ξεκίνησε την καλοκαιρινή της περιοδεία