Skip to main content

FOOD

Πώς θα δημιουργήσεις πιο ελαφριά επιδόρπια

Για να απολαύσεις τις γλυκές δημιουργίες σου άφοβα, χωρίς να επιβαρύνεις την υγεία και τη σιλουέτα σου



Τα γλυκά, όταν διακρίνονται από ποιοτικά υλικά και καταναλώνονται με σύνεση, μπορούν κάλλιστα να αποτελέσουν τμήμα μιας υγιεινής και ισορροπημένης διατροφής, ενώ η παρασκευή τους αποτελεί μια εξαιρετικά διασκεδαστική διαδικασία. Το βέβαιο είναι στο ότι δεν είναι όλα τα γλυκά ίδια από άποψη θερμίδων, λιπαρών ουσιών ή θρεπτικών συστατικών, γεγονός που σημαίνει ότι και οι επιλογές που κάνουμε ως προς το τι θα φτιάξουμε παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο. Ακολουθούν μερικές συμβουλές για τη δημιουργία ελαφρών επιδορπίων, που θα σε κάνουν να συνδυάσεις την απόλαυση με την φροντίδα της υγείας και του σώματός σου.

Pixel

Αφαίρεσε τα περιττά λιπαρά από την συνταγή

Πώς μπορείς να αφαιρέσεις τα περιττά λίπη από ένα γλυκό; Μα αντικαθιστώντας απλώς τα γαλακτοκομικά προϊόντα που αναγράφονται στη συνταγή (δηλαδή το γιαούρτι, το γάλα, το τυρί κρέμα κ.α.) με τα αντίστοιχες light προϊόντα.

Παράλειψε το γλάσο

Παρέλειψε το γεμάτο κρυσταλλική ζάχαρη γλάσο από το κέικ σου και επίλεξε να γαρνίρεις τα γλυκά σου με φρέσκα φρούτα όπως οι φράουλες ή ξηρούς καρπούς. Θα γλιτώσεις άπειρες θερμίδες.

Βάλε δημητριακά ολικής άλεσης

Το αλεύρι ολικής άλεσης ή η βρόμη ως συστατικό στα γλυκά όπως μια τάρτα, καθιστούν τις γλυκές συνταγές σε πιο υγιεινές, αφού προσθέτεις έτσι έξτρα φυτικές ίνες που χορταίνουν πιο γρήγορα. Έτσι, καταναλώνεις μικρότερη ποσότητα, χωρίς να χάνεις όμως σε γεύση.

Πες «ναι» στα φρούτα

Οι φυτικές ίνες που περιέχουν τα φρούτα κάνουν τα επιδόρπια πολύ πιο υγιεινά και πλούσια σε γεύση. Βάλε λοιπόν στο κέικ κομμάτια μήλου αντί για γλάσο από πάνω και θα καταλάβεις τι εννοούμε.

Πρόσθεσε άρωμα χωρίς έξτρα λιπαρά

Αν θέλεις να εμπλουτίσεις γευστικά και αρωματικά το γλυκό σου, χωρίς αυτό να σημαίνει όμως έξτρα λιπαρά και ζάχαρη, διάλεξε το ξύσμα λεμονιού ή πορτοκαλιού ή και τις ολόκληρες φλούδες και το χυμό από φρέσκα φρούτα. Τα γλυκά σου θα αποκτήσουν φρέσκια και λαχταριστή γεύση, παραμένοντας ελαφρά.

Διαβάστε επίσης

FOOD

Τα 9 καλύτερα λαχανικά με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες

Επειδή χρειάζεσαι αρκετές φυτικές ίνες δες τα λαχανικά που σου τις προσφέρουν απλόχερα

FOOD

Τι οφέλη προσφέρουν τα κεράσια στον οργανισμό σας

Ρίχνουμε μια ματιά στο εξαιρετικά ωφέλιμο διατροφικό προφίλ των κερασιών

FOOD

Μούσμουλο: ένα φρούτο με εκπληκτικά ωφέλιμο διατροφικό προφίλ

Τα οφέλη που προσφέρει το μούσμουλο στην υγεία σου θα σε ενθουσιάσουν

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Τετάρτης 29 Μαΐου

Εκφράστε τα συναισθήματά σας και θα βρείτε περισσότερη ανταπόκριση απ’ ό,τι νομίζατε

ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗ

15 συνήθειες που φανερώνουν άτομο με μεγάλο αυτοέλεγχο

Υιοθετήστε αυτές τις συνήθειες, αν θέλετε να ελέγχετε πιο αποτελεσματικά τον εαυτό σας