Skip to main content

FOOD

7 λόγοι για να βάλεις το ταχίνι στην καθημερινή σου διατροφή

Το ταχίνι είναι ένα γευστικό superfood που πρέπει σίγουρα να δοκιμάσεις!



Το ταχίνι είναι ένα γευστικό superfood που πρέπει σίγουρα να δοκιμάσεις αν αναζητάς ιδέες για την καθημερινή σου διατροφή, που να σε αποζημιώνουν τόσο σε νοστιμιά όσο και σε οφέλη για την υγεία. Να λοιπόν 7 λόγοι για να βάλεις το ταχίνι στην καθημερινότητά σου.

Πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά

Το ταχίνι είναι πλούσιο σε βασικά θρεπτικά συστατικά όπως πρωτεΐνες, φυτικές ίνες, υγιή λίπη (συμπεριλαμβανομένων ωμέγα-3 και ωμέγα-6 λιπαρών οξέων), βιταμίνες (όπως βιταμίνη Ε και βιταμίνες Β) και μέταλλα (συμπεριλαμβανομένου ασβεστίου, σιδήρου, μαγνησίου, ψευδάργυρου).

Υγιεινό για την καρδιά

Τα μονοακόρεστα και πολυακόρεστα λιπαρά στο ταχίνι μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση του κινδύνου καρδιακών παθήσεων μειώνοντας τα επίπεδα της LDL (κακής) χοληστερόλης και αυξάνοντας τα επίπεδα HDL (καλής) χοληστερόλης.

Υγεία των οστών

Το ταχίνι είναι μια καλή πηγή ασβεστίου, το οποίο είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση γερών οστών. Περιέχει επίσης μαγνήσιο και ψευδάργυρο, τα οποία παίζουν ρόλο στην υγεία των οστών.

Υγεία του πεπτικού συστήματος

Το ταχίνι παρέχει μια καλή ποσότητα διαιτητικών ινών που βοηθούν στη ρύθμιση των κινήσεων του εντέρου, προάγει την υγιή πέψη και αποτρέπει τη δυσκοιλιότητα.

Έλεγχος του σακχάρου στο αίμα

Οι πρωτεΐνες και τα υγιή λίπη στο ταχίνι βοηθούν στην επιβράδυνση της πέψης και αποτρέπουν τις αυξήσεις του σακχάρου στο αίμα, καθιστώντας το μια καλή προσθήκη σε ένα ισορροπημένο πρόγραμμα γευμάτων για άτομα με διαβήτη ή για άτομα που στοχεύουν στη διατήρηση σταθερών επιπέδων σακχάρου στο αίμα.

Απορρόφηση θρεπτικών συστατικών

Το ταχίνι περιέχει σησαμίνη και σησαμολίνη, δύο ουσίες που έχει αποδειχθεί ότι αυξάνουν την απορρόφηση βιταμινών και μετάλλων από άλλα τρόφιμα στον πεπτικό σωλήνα.

Αντιοξειδωτικές ιδιότητες

Το ταχίνι είναι πηγή αντιοξειδωτικών ενώσεων όπως οι λιγνάνες και η βιταμίνη Ε, που βοηθούν στην προστασία του οργανισμού από το οξειδωτικό στρες και τις βλάβες από τις ελεύθερες ρίζες.

Ωστόσο, είναι σημαντικό να καταναλώνετε το ταχίνι με μέτρο καθώς είναι πλούσιο σε θερμίδες λόγω της περιεκτικότητάς του σε λιπαρά, γι' αυτό συνιστάται έλεγχος της μερίδας σας. Επιπλέον, άτομα με αλλεργίες στο σουσάμι θα πρέπει να αποφεύγουν το ταχίνι.

Διαβάστε επίσης

FOOD

Τα πιο υγιεινά σνακ για την παραλία

Γευστικές και θρεπτικές επιλογές για μια μέρα δίπλα στη θάλασσα

FOOD

Χυμός παντζάρι: μπορεί να οδηγήσει σε παράταση της νεότητας

Νέα μελέτη αναδεικνύει κι άλλα σημαντικά οφέλη για αυτό το superfood

FOOD

7 εκπληκτικές τροφές πλούσιες σε αντιοξειδωτικά, σύμφωνα με τους διαιτολόγους

Σκεφτείτε αυτές τις ανυποψίαστες τροφές για να μειώσετε τη φλεγμονή και να αυξήσετε την πρόσληψη αντιοξειδωτικών.

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Τρίτης 16 Ιουλίου

Εκμεταλλευθείτε τη δημιουργικότητα που έχετε

BLOGS

Ο Γιάννης Αγγελάκας & οι 100ºC στην Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων

Τη Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου με οpening την Καλλιόπη Μητροπούλου και το Νίκο Βελιώτη

ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗ

Μπορείς να γίνεις επιτέλους η γυναίκα που σου αξίζεις

Γιατί το μόνο “like” που μετράει είναι το δικό σου προς τον εαυτό σου