Skip to main content

ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ

Πόσο ασβέστιο πρέπει να προσλαμβάνεις στην εγκυμοσύνη

Τι προτείνεται και ποια τα οφέλη αυτού του θρεπτικού συστατικού.



Το ασβέστιο είναι ένα απαραίτητο θρεπτικό συστατικό, o ρόλος του οποίου δεν περιορίζεται μόνο στη δημιουργία υγιών οστών και δοντιών, αλλά περιλαμβάνει και άλλες σημαντικές βιολογικές δράσεις, όπως η ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης και η σύσπαση των μυϊκών και νευρικών ινών.

Pixel

Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, η επαρκής πρόσληψη ασβεστίου είναι ιδιαίτερα σημαντική, τόσο για τη φυσιολογική ανάπτυξη του σκελετού του εμβρύου, όσο και για την προστασία της οστικής υγείας της μητέρας. Μάλιστα, κατά το 2ο και 3ο τρίμηνο της κύησης, παρατηρείται αύξηση της ικανότητας απορρόφησης ασβεστίου από τον οργανισμό της μητέρας, προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες της κρίσιμης αυτής περιόδου.

Σε κάθε περίπτωση, οι μέλλουσες μητέρες θα πρέπει να φροντίζουν για την καθημερινή πρόσληψη επαρκούς ποσότητας ασβεστίου. Σύμφωνα με τις διεθνείς συστάσεις, η ημερήσια πρόσληψη ασβεστίου κατά τη διάρκεια της κύησης θα πρέπει να ανέρχεται σε 1.000 mg και 1.300 mg για εγκύους ηλικίας κάτω των 19 ετών.

Συνεπώς, προτείνεται η καθημερινή κατανάλωση 3 μερίδων γαλακτοκομικών προϊόντων, που αποτελούν τις σημαντικότερες διατροφικές πηγές ασβεστίου. Ενδεικτικά, ένα ποτήρι γάλα περιέχει περίπου 300 mg ασβεστίου, ένα κεσεδάκι λευκό γιαούρτι από 250 έως 400 mg, ανάλογα με τον τύπο του, ενώ 30 γραμμάρια τυρί προσφέρουν 300-400 mg ασβεστίου.

Παράλληλα, θα πρέπει να δίνεται έμφαση και στην κατανάλωση άλλων πηγών ασβεστίου, όπως τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, το μπρόκολο, τα ξερά φασόλια, τα αμύγδαλα, το σουσάμι, καθώς και τα μικρά ψάρια που καταναλώνονται με τα κόκκαλα. Τέλος, δε θα πρέπει να ξεχνάμε και τη σημασία της επαρκούς πρόσληψης βιταμίνης D, η οποία είναι απαραίτητη για την απορρόφηση του ασβεστίου από τον οργανισμό.

Πηγή: neadiatrofis.gr

Διαβάστε επίσης

ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ

6 είδη άσκησης ιδανικά για την περίοδο της εγκυμοσύνης

Τι να επιλέξετε ώστε να συνεχίσετε να γυμνάζεστε στους εννιά μήνες της εγκυμοσύνης.

ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ

7 τρόποι να αποβάλετε το stress κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Η εμφάνιση stress κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης είναι ιδιαίτερα συνηθισμένη, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν τρόποι να το καταπολεμήσουμε

ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ

Γιατί οι γυναίκες λαχταρούν συγκεκριμένες τροφές κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης;

Τi είναι αυτό που κάνει τις μισές τουλάχιστον εγκυμονούσες στην Αμερική να ζητούν πίκλες για σνακ;

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια εβδομάδας 23 έως 30/6

Περάστε όμορφες ώρες με φίλους και αγαπημένα πρόσωπα

ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ

Παγωμένο Μοχίτο καρπούζι – το απόλυτο καλοκαιρινό ποτό

Ξέχνα το καρπούζι με φέτα… το Καρπούζι Μοχίτο ήρθε να μεθύσει το καλοκαίρι σου

CELEBS

Σήλια Κριθαριώτη: Στην έκθεση της Ναόμι Κάμπελ με τον σύζυγό της

Ο χορός της σχεδιάστριας με το top model στο after party