Skip to main content

SELF-LOVE

6 selflove συνήθειες για να υιοθετήσεις ως νέα μαμά

Μικρά τελετουργικά αυτοφροντίδας και αγάπης, που δεν πρέπει να λείπουν από την καθημερινότητά σου.



Τα τελετουργικά αγάπης και φροντίδας προς τον εαυτό μας είναι ζωτικής σημασίας ακόμα και όταν έχουμε μόλις καλωσορίσει στον κόσμο ένα μωρό και αυτό αποτελεί την απόλυτη προτεραιότητα στην καθημερινότητά μας. Ακολουθούν 6 selflove συνήθειες για να υιοθετήσεις ως νέα μαμά, που μπορεί να είναι ευεργετικές για την ψυχική και σωματική σου υγεία σε μια έτσι κι αλλιώς δύσκολη περίοδο προσαρμογής σε μια ολοκαίνουρια κατάσταση.

Πρωινός διαλογισμός

Ξεκίνα τη μέρα σου με έναν σύντομο διαλογισμό, με λίγα λεπτά βαθιάς αναπνοής ή εστιασμένου διαλογισμού. Εφαρμογές όπως το Headspace ή το Calm προσφέρουν καθοδηγούμενες συνεδρίες προσαρμοσμένες για πολυάσχολα προγράμματα όπως το δικό σου.

Θρεπτικά γεύματα

Ετοίμασε για τον εαυτό σου υγιεινά γεύματα και σνακ, όπως ακριβώς κάνεις και για το μωρό σου. Συχνά, οι νέες μαμάδες εστιάζουν στις ανάγκες του μωρού και μπορεί να παραμελούν τη διατροφή τους. Έχοντας άμεσα διαθέσιμα προετοιμασμένα γεύματα ή θρεπτικά σνακ, μπορείς να διασφαλίσεις ότι λαμβάνεις την τροφή και τις θρεπτικές ουσίες που χρειάζεσαι πραγματικά.

Self-Care στιγμές

Αφιέρωσε χρόνο για τελετουργίες αυτο-φροντίδας, είτε πρόκειται για ένα χαλαρωτικό μπάνιο με αιθέρια έλαια, μια μάσκα προσώπου, ένα μανικιούρ ή ακόμα και μερικές στιγμές αδιάκοπης ηρεμίας με το βιβλίο σου. Η φροντίδα του φυσικού σου εαυτού μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την ψυχική σου ευεξία.

Σύνδεση με τη φύση

Αν είναι δυνατόν, πέρνα χρόνο σε εξωτερικούς χώρους. Ένας σύντομος περίπατος σε ένα κοντινό πάρκο μπορεί να προσφέρει ένα δροσιστικό διάλειμμα και μια ευκαιρία να επανασυνδεθείς με τη φύση, κάτι που μπορεί να είναι αναζωογονητικό μέσα στην ημέρα.

Κράτα ημερολόγιο

Αφιέρωσε λίγα λεπτά κάθε μέρα για να καταγράψεις τις σκέψεις, τα συναισθήματα και τις εμπειρίες σου. Επιπλέον, σημείωσε πράγματα για τα οποία είσαι ευγνώμων και χαρούμενη. Αυτό μπορεί να σε βοηθήσει να διατηρήσεις μια θετική προοπτική και να σου υπενθυμίσει τις χαρές ανάμεσα στις προκλήσεις της μητρότητας.

Επαφή με φίλους και Me-Time

Ζήτα υποστήριξη από άλλες μαμάδες ή φίλους που μπορούν να έχουν εικόνα των δικών σου εμπειριών, αλλά φρόντισε να βρίσκεσαι γενικά και με όλους τους φίλους και τις φίλες σου. Επίσης, προγραμμάτισε λίγο χρόνο για να ασχοληθείς με τα χόμπι ή τις δραστηριότητες που σου αρέσουν, όπως το διάβασμα, η γιόγκα ή οτιδήποτε άλλο σου φέρνει ευτυχία και χαλάρωση.

Διαβάστε επίσης

SELF-LOVE

Πώς να ενισχύσεις τα όρια ανάμεσα στην προσωπική σου ζωή και την δουλειά σου

Η θέσπιση ορίων είναι απαραίτητη για την ψυχική και σωματική σου υγεία και δεν πρέπει να την παραμελείς

SELF-LOVE

10 απλοί τρόποι για να ενισχύσεις τη συναισθηματική σου νοημοσύνη

Απλά βήματα για να εφαρμόσεις στην καθημερινότητά σου.

Προτεινόμενα

DO IT YOURSELF

Εύκολα χτενίσματα για «εύκολα» πρωινά

Τα πρωινά σου μόλις έγιναν πιο ευχάριστα.