Έχεις συνέχεια αϋπνία;

Τα εύκολα τρικ που θα σε βοηθήσουν

Νανά Χατζή

Αν για σένα κάθε μέρα, ή μάλλον κάθε νύχτα, είναι η Παγκόσμια Νύχτα Αϋπνίας, εμείς είμαστε εδώ!

 

- Βάλε το ξυπνητήρι να χτυπά κάθε μέρα σε μια σταθερή ώρα: αν το πρόγραμμα σου είναι τέτοιο, που την μια μέρα ξυπνάς στις 6 και την άλλη στις 12, λογικό είναι το εσωτερικό σου ρολόι να έχει απορυθμιστεί.

- Πέσε στο κρεβάτι και μην προσπαθήσεις να κοιμηθείς: Πες ´´ας μη κοιμηθώ, δεν με νοιάζει, ας μη κοιμηθώ, δεν με νοιάζει´´… Αν λες συνέχεια από μέσα σου, ‘’δεν θα κοιμηθώ κι απόψε, δεν θα τα καταφέρω πάλι’’, όντως δεν θα τα καταφέρεις… 

upnosin.jpg


- Το ζεστό μπάνιο: το χλιαρό προς ζεστό νεράκι, χαλαρώνει πάρα πολύ όλο το νευρικό σύστημα. Δοκίμασέ το σήμερα κι όλας.

- Περπάτησε έστω 20 λεπτά: σε περίπτωση που δεν προλαβαίνεις να πας γυμναστήριο, το περπάτημα είναι ότι καλύτερο (μετά τη yoga βεβαια).

- Αν δεν έχεις κάνει ποτέ yoga, δοκίμασε έστω ένα μάθημα: θα δεις οτι το βράδυ θα κοιμηθείς σαν πουλάκι.

- Δοκίμασε μισό ποτηράκι κρασί: Αν τίποτε δεν πιάνει, είναι κι αυτό μια λύση.

- Εννοείται οτι δεν πίνουμε καφέ το απόγευμα.

- Δοκίμασε την θαυματουργή αναπνοή 4, 7, 8: εισπνέεις μετρώντας ως το 4, κρατάς μέσα σου τον αέρα μετρώντας μέχρι το 7 και εκπνέεις τον αέρα μετρώντας μέχρι το 8. Αυτό θα το κάνεις τρεις φορές, όχι παραπάνω.
Καληνύχτα και καλή τύχη!

About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top

Σου αρέσει αυτό που διάβασες;

Ακολούθησέ μας στα social. Κάνε κλικ σε ένα από τα εικονίδια!