Πώς θα ξεμεθύσω;

Αυτές είναι οι πέντε τροφές που θα σου δώσουν πίσω τους χαμένους ηλεκτρολύτες

Κατερίνα Ανδρομιδά

Στατιστικές, Instagram και φωτογραφίες στις ομαδικές συνομιλίες μας στο Messenger μαρτυρούν και κάτι άλλο εκτός από την απελπισία που μας διακατέχει στη καραντίνα, την έφεσή μας στα μπουκάλια και δεν εννοούμε το δροσερό νερό του ψυγείου αλλά το τσίπουρο, το ουίσκι και φυσικά το κρασί. Η αγαπημένη συνήθεια όλων να ακολουθούν το κλασικό τριήμερο που ήξερες ότι θα ρέει αλκοόλ στις φλέβες σου παρά αίμα και ξεκινούσε από το βράδυ της Παρασκευής ολοκληρώνοντας το μεσημέρι της Κυριακής (γιατί ξημέρωνε και μία Δευτέρα) παρατάθηκε και για τις επόμενες πέντε μέρες σύμφωνα με τα προγνωστικά κατά τη διάρκεια του εγκλεισμού. Κι αυτό γιατί η ανάγκη μας να ξεφεύγουμε από τη πραγματικότητα που δεν είναι και τόσο ευχάριστη τον τελευταίο χρόνο, μας σπρώχνει στο φαγητό (και δεν εννοούμε τα μαγειρευτά), ενίοτε και στο αλκοόλ.

Αυτό που μας απασχολεί πιο έντονα όμως μετά τη κραιπάλη δεν είναι τα προβλήματα που είχαμε (;) πριν κατεβάσουμε μισή κανάτα, αλλά το πώς θα σταματήσουμε να νιώθουμε το κεφάλι μας σαν αερόστατο. Είναι φυσικό μετά από μία τραβηγμένη κατανάλωση μπύρας, κρασιού ή οτιδήποτε άλλου να νιώθουμε έντονα την ανάγκη (εκτός από το να στείλουμε μηνύματα) να φάμε λιπαρά, πολλά λιπαρά. Εκεί ακριβώς βρίσκεται η παγίδα. Τα λιπαρά μπορούν να ικανοποιήσουν τη στιγμιαία μας λιγούρα, όμως απαιτείται περισσότερος χρόνος για να τα χωνέψεις, με αποτέλεσμα να δουλεύει γι' αυτό ο εγκέφαλός σου και όχι για να μεταβολίσει όλα αυτά που ήπιες.

Σου έχουμε ευχάριστα όμως. Η καραντίνα είναι με το μέρος μας στη μάχη να ξεμεθύσουμε αφού οι τροφές που είναι σύμμαχοι σ' αυτό το άθλημα, βρίσκονται σπίτι σου και όχι στις καντίνες που έστρεφες το βλέμμα σου αφού εγκατέλειπες το κλαμπ ή το κουτούκι κάνοντας οκτάρια.

Παρακάτω, θα δεις όλες τις τροφές που θα σε σώσουν την επόμενη φορά:

1. Μπανάνες

Οι ηλεκτρολύτες που χάνεις όσο πίνεις είναι αντίστοιχοι σε αριθμό με αυτούς που χάνεις όποτε είσαι άρρωστη. Η μπανάνα είναι πηγή καλίου, οπότε αρκεί μία για να αισθανθείς να ανακτάς σιγά σιγά δυνάμεις.

2. Βράσε ρύζι

Αυτό που χρειάζεσαι ιδανικά μετά από ένα hangover είναι να γεμίσεις το στομάχι σου, χωρίς να το επιβαρύνεις περαιτέρω. Το ρύζι είναι η απόλυτη τροφή, πλούσια σε υδατάνθρακες που θα σε επαναφέρει πλήρως, χωρίς να σε φουσκώσει κι άλλο...

3. Δημητριακά

Είναι ίσως ο πιο ξεπερασμένος μύθος αυτός με τον ελληνικό καφέ αφού έχεις πιεί το Bόσπορο. Το μόνο που θα καταφέρει είναι να σου δημιουργήσει και μία ανεπιθύμητη ''ταραχή'' λόγω της καφεΐνης. Ένα μπολ δημητριακά με γάλα χαμηλών λιπαρών είναι αυτό που πραγματικά θα σε ''φτιάξει''.

4. Μπάρες, κράκερ (ό,τι έχεις σε στεγνή τροφή)

Η βιταμίνη Β και οι υδατάνθρακες κάνουν φτερά όσο εσύ περνάς υπέροχα πίνοντας με τη παρέα σου, γι' αυτό υπάρχουν οι μπάρες και τα κράκερ. Για να ανεβάζουν ξανά με φυσικό τρόπο αυτά τα δύο. Ταυτόχρονα, βοηθούν στην απορρόφηση του αλκόολ για να προλάβουν κι άλλα δράματα, όπως την εξαιρετικά χαμηλή πίεση.

5. Νερό!

Δεν θα μπορούσε να λείπει από αυτή τη λίστα μαζί με τους φυσικούς χυμούς που είναι ικανοί να αναπληρώσουν όλους τους ηλεκτρολύτες που έχασες. Μη δοκιμάσεις τσάι και καφέ (όπως είπαμε), είναι σίγουρο ότι δεν θα σε βοηθήσουν σ' αυτό το restart.


 

 



About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares

Σου αρέσει αυτό που διάβασες;

Ακολούθησέ μας στα social. Κάνε κλικ σε ένα από τα εικονίδια!

0
Shares