Skip to main content

ΥΓΕΙΑ

6 πολύτιμες συμβουλές υγείας για τους καλοκαιρινούς μήνες

Που να δώσετε προσοχή για να φροντίσετε τον οργανισμό και τη συνολική σας υγεία κατά τους καλοκαιρινούς μήνες



Η υψηλή θερμοκρασία σε συνδυασμό με την υγρασία, η διαρκής έκθεση στον ήλιο και πολλές ακόμη αλλαγές στην καθημερινότητα που έρχονται μαζί με την έλευση του καλοκαιριού, επιβάλλουν την υιοθέτηση ορισμένων νέων συνηθειών για την προστασία της υγείας και του οργανισμού μας. Να λοιπόν 6 πολύτιμες συμβουλές υγείας για τους καλοκαιρινούς μήνες προς αυτή την κατεύθυνση.

Pixel

Μείνετε ενυδατωμένες

Πίνετε άφθονο νερό όλη την ημέρα για να αποφύγετε την αφυδάτωση, ειδικά τις πιο ζεστές μέρες. Να έχετε μαζί σας ένα μπουκάλι νερό όπου κι αν πάτε και να πίνετε νερό συχνά.

Προστατέψτε το δέρμα σας

Εφαρμόστε αντιηλιακό με τουλάχιστον SPF 30 πριν βγείτε στον ήλιο. Εφαρμόστε ξανά κάθε δύο ώρες ή πιο συχνά εάν ιδρώνετε ή κολυμπάτε. Φοράτε προστατευτικό ρουχισμό, όπως καπέλα και γυαλιά ηλίου, και αναζητήστε σκιά κατά τις ώρες αιχμής του ήλιου.

Τρώτε φρέσκα και ελαφριά

Απολαύστε εποχιακά φρούτα και λαχανικά που είναι άφθονα τους καλοκαιρινούς μήνες. Επιλέξτε πιο ελαφριά, δροσιστικά γεύματα όπως σαλάτες, smoothies και ψητό ψάρι ή κοτόπουλο. Αποφύγετε τα βαριά, λιπαρά φαγητά που μπορεί να σας κάνουν να νιώθετε δυσφορία.

Παραμείνετε δραστήριες

Επωφεληθείτε από τις μεγαλύτερες μέρες συμμετέχοντας σε υπαίθριες δραστηριότητες, πάντα με την απαραίτητη προστασία από τον ήλιο. Πηγαίνετε για βόλτα, κολύμπι, βόλτα με ποδήλατο ή συμμετέχετε σε ομαδικές αθλητικές ή ψυχαγωγικές δραστηριότητες, όπως το βόλεϊ ή ο χορός. Η τακτική σωματική δραστηριότητα βοηθά στην ενίσχυση της διάθεσής σας, των επιπέδων ενέργειας και της γενικής υγείας σας.

Λάβετε προφυλάξεις κατά των εντόμων

Προστατέψτε τον εαυτό σας από τσιμπήματα εντόμων χρησιμοποιώντας εντομοαπωθητικό. Αποφύγετε περιοχές με στάσιμα νερά όπου αναπαράγονται τα κουνούπια. Εάν περνάτε χρόνο σε εξωτερικούς χώρους σε δασώδεις ή με γρασίδι περιοχές, φορέστε μακρυμάνικα πουκάμισα, μακριά παντελόνια και καπέλα για να ελαχιστοποιήσετε την έκθεση στα έντομα.

Εφαρμόστε τη σωστή ασφάλεια των τροφίμων

Καθώς τα υπαίθρια πικνίκ και τα μπάρμπεκιου είναι σύνηθες φαινόμενο το καλοκαίρι, είναι σημαντικό να χειρίζεστε και να αποθηκεύετε σωστά τα τρόφιμα για την πρόληψη ασθενειών. Διατηρήστε τα ευπαθή τρόφιμα στο ψυγείο μέχρι να τα φάτε, χρησιμοποιήστε ψυγείο με παγοκύστες για τη μεταφορά και αποφύγετε να αφήνετε τα τρόφιμα στη ζέστη για πολύ καιρό.

Διαβάστε επίσης

ΥΓΕΙΑ

7 τροφές που υποστηρίζουν την υγεία του εγκεφάλου

Με αφορμή τον μήνα ευαισθητοποίησης για την ψυχική υγεία βάζουμε στο πιάτο μας ό,τι μας ωφελεί περισσότερο

ΥΓΕΙΑ

6 τρόποι για να αυξήσεις τη γονιμότητά σου

Απλά και φυσικά πράγματα που μπορείς να κάνεις για να αυξήσεις τις πιθανότητες εγκυμοσύνης

ΥΓΕΙΑ

Τρεις εύκολοι τρόποι για να νικήσεις την κούραση

Επειδή χρειάζεσαι κάθε επιπλέον βοήθεια για να μη νιώθεις «πτώμα όλη την ώρα»

Προτεινόμενα

ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗ

Πώς να καταφέρνεις να συγχωρείς προσφέροντας μικρές πράξεις αγάπης

Οι ειδικοί συμβουλεύουν: Κάντε πρώτα μικρές πράξεις αγάπης προς τους άλλους πριν τους συγχωρήσετε

CELEBS

Ρούλα Ρέβη: Ξεσπά για τα αρνητικά σχόλια στη Μαρίνα Σάττι

Η μακροσκελής ανάρτηση για το χασμουρητό που προκάλεσε αντιδράσεις

BEAUTY NEWS

Sunkissed Goddess: Ο οίκος KILIAN PARIS παρουσιάζει τη limited edition αρωματική δημιουργία του που μυρίζει καλοκαίρι

H νέα καλοκαιρινή δημιουργία είναι εμπνευσμένη από το μεθυστικό άρωμα του ελαίου Monoi και των λουλουδιών tiare που ενισχύονται με λάδι καρύδας, αιχμαλωτίζοντας την ουσία του ήλιου και του καλοκαιριού σε ένα μπουκάλι