Skip to main content

ΥΓΕΙΑ

6 τρόποι για να αυξήσεις τη γονιμότητά σου

Απλά και φυσικά πράγματα που μπορείς να κάνεις για να αυξήσεις τις πιθανότητες εγκυμοσύνης



Η αύξηση της φυσικής γονιμότητας μπορεί να επιτευχθεί μέσω διάφορων τακτικών που σχετίζονται με τη διατροφή, τον τρόπο ζωής και την υγεία μας. Ακολουθούν έξι φυσικοί τρόποι για να βελτιώσεις τη γονιμότητά σου και να αυξήσεις τις πιθανότητες εγκυμοσύνης.

Pixel

Υγιεινή Διατροφή

Κατανάλωση αντιοξειδωτικών

Τροφές πλούσιες σε αντιοξειδωτικά όπως φρούτα, λαχανικά, ξηροί καρποί και σπόροι μπορούν να βελτιώσουν τη γονιμότητα, καθώς βοηθούν στην εξουδετέρωση των ελεύθερων ριζών που μπορεί να βλάψουν τα ωάρια.

Κατανάλωση τροφών πλούσιων σε φυλλικό οξύ

Τροφές όπως το σπανάκι, τα φασόλια και οι ξηροί καρποί είναι σημαντικές για την υγεία των ωαρίων και τη σωστή ανάπτυξη του εμβρύου.

Διατήρηση Υγιούς Βάρους

Το υπερβολικό βάρος ή η παχυσαρκία μπορεί να επηρεάσει την ωορρηξία. Από την άλλη, το πολύ χαμηλό βάρος μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την παραγωγή ορμονών. Η διατήρηση ενός υγιούς βάρους μέσω μιας ισορροπημένης διατροφής και τακτικής άσκησης μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση της γονιμότητας.

Τακτική Άσκηση

Η τακτική άσκηση βοηθά στη ρύθμιση των ορμονών και στη διατήρηση ενός υγιούς βάρους. Ωστόσο, η υπερβολική άσκηση μπορεί να έχει το αντίθετο αποτέλεσμα, επομένως η άσκηση πρέπει να είναι στα μέτρα που αναλογούν στις ανάγκες και τις δυνατότητές σου.

Αποφυγή Τοξινών

Η έκθεση σε τοξίνες όπως τα φυτοφάρμακα, τα βαρέα μέταλλα και οι βιομηχανικές χημικές ουσίες μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τη γονιμότητα. Η επιλογή βιολογικών τροφίμων και η αποφυγή έκθεσης σε περιβάλλοντα με υψηλή μόλυνση μπορούν να μειώσουν την έκθεση σε τοξίνες.

Κατανάλωση Συμπληρωμάτων

Ορισμένα συμπληρώματα μπορούν να βελτιώσουν τη γονιμότητα. Το φυλλικό οξύ, οι πολυβιταμίνες, το CoQ10 και το ωμέγα-3 είναι μερικά από τα συμπληρώματα που μπορεί να βοηθήσουν στην αύξηση της γονιμότητας. Σε κάθε περίπτωση, ο γιατρός ή η γιατρός σου θα σε βοηθήσουν να επιλέξεις το κατάλληλο.

Μείωση του Άγχους

Το άγχος μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις ορμόνες που σχετίζονται με τη γονιμότητα. Τεχνικές χαλάρωσης όπως η γιόγκα, ο διαλογισμός και οι αναπνοές μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση του άγχους και στην αύξηση της γονιμότητας.

Διαβάστε επίσης

ΥΓΕΙΑ

Γιατί πρέπει να σταματήσεις να φοράς στενά ρούχα στην καθημερινότητά σου

Μια φορά στο τόσο είναι ΟΚ, όμως σε γενικές γραμμές τα στενά ρούχα πρέπει να αποφεύγονται

ΥΓΕΙΑ

7 απρόσμενοι τρόποι για να διατηρηθείς δροσερή στον καύσωνα

Πράγματα που μπορούν να βοηθήσουν την κατάσταση πέρα από το κλιματιστικό και τον ανεμιστήρα

ΥΓΕΙΑ

4 εύκολα tips για να ξυπνάς το πρωί με ενέργεια και όρεξη

Αν χρειάζεσαι γερανό για να σηκωθείς από το κρεβάτι και νιώθεις δύστροπη, υπάρχει λύση

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Τετάρτης 26 Ιουνίου

Φροντίστε να είστε ξεκάθαροι σε αυτά που ζητάτε

ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ

Κάντε την έκπληξη με πέστο-καλαμποκόψωμο

Μια καλοκαιρινή γεύση αγαπημένων παιδικών αναμνήσεων

BLOGS

«Δεν θα βρείτε ποτέ ηρεμία μέχρι να ακούσετε την καρδιά σας» George Michael

Γεννήθηκε σαν σήμερα και εμείς συνεχίζουμε να γιορτάζουμε τον έρωτα και τη ζωή με τα τραγούδια του