Skip to main content

ΥΓΕΙΑ

5 πράγματα που πρέπει να προσέξεις αν διανύεις την εγκυμοσύνη σου κατά τους θερινούς μήνες

Που να δώσεις προσοχή όσο οι θερμοκρασίες βρίσκονται στα ύψη



Το να είσαι έγκυος κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού μπορεί να παρουσιάσει μοναδικές προκλήσεις μπροστά στην υψηλή θερμοκρασία και την υγρασία, αλλά και την έκθεση σε πολύ πιο δυνατή ηλιακή ακτινοβολία σε σχέση με αυτή των χειμερινών μηνών. Ακολουθούν πέντε πράγματα για τα οποία πρέπει να είσαι προσεκτική, ώστε να διασφαλίσεις τόσο την άνεση όσο και την ασφάλεια του εαυτού σου και του εμβρύου.

Μείνε ενυδατωμένη

Γιατί: Οι έγκυες γυναίκες είναι πιο επιρρεπείς στην αφυδάτωση, η οποία μπορεί να οδηγήσει σε επιπλοκές όπως ο πρόωρος τοκετός.

Πώς: Πίνε άφθονο νερό καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας. Έχε μαζί σου ένα μπουκάλι νερό και συζήτα με τον/την γιαυτρό σου το ενδεχόμενο κατανάλωσης ροφημάτων με ηλεκτρολύτες αν ιδρώνεις πολύ.

Απόφυγε την υπερβολική ζέστη

Γιατί: Η υπερθέρμανση του σώματος μπορεί να οδηγήσει σε θερμοπληξία ή θερμική εξάντληση και μπορεί επίσης να αυξήσει τον κίνδυνο για γενετικές ανωμαλίες.

Πώς: Μείνε σε κλιματιζόμενους χώρους όσο το δυνατόν περισσότερο και φορέστε χαλαρά, ανοιχτόχρωμα ρούχα από βαμβάκι και λινό, αποφεύγοντας τις έντονες δραστηριότητες κατά τις πιο ζεστές ώρες της ημέρας.

Προστάτεψε το δέρμα σου

Γιατί: Η εγκυμοσύνη μπορεί να κάνει το δέρμα σου πιο ευαίσθητο στον ήλιο, αυξάνοντας τον κίνδυνο για ηλιακά εγκαύματα και σκουρόχρωμες κηλίδες (μέλασμα).

Πώς: Χρησιμοποίησε αντηλιακό ευρέος φάσματος με SPF 50 και πάνω, φόρεσε πλατύγυρο καπέλο και γυαλιά ηλίου και αναζήτησε σκιά όποτε είναι δυνατόν.

Παρακολούθησε το ενδεχόμενο οιδήματος

Γιατί: Το πρήξιμο (οίδημα) στα πόδια και τους αστραγάλους είναι κοινό σύμπτωμα κατά την εγκυμοσύνη και η ζέστη μπορεί να επιδεινώσει αυτήν την κατάσταση.

Πώς: Σήκωσε τα πόδια σου όταν ξεκουράζεσαι με ένα μαξιλάρι, απόφυγε την ορθοστασία για μεγάλα χρονικά διαστήματα και φόρεσε άνετα παπούτσια που υποστηρίζουν το πέλμα σωστά. Οι κάλτσες συμπίεσης μπορούν επίσης να βοηθήσουν, γι’ αυτό συζήτησέ το με τον/την γιατρό σου.

Πρόσεχε τη διατροφή σου

Γιατί: Η κατανάλωση ασφαλών, υγιεινών τροφών είναι κρίσιμη για την υγεία σου και την υγεία του μωρού σου.

Πώς: Απόφυγε τα μη παστεριωμένα γαλακτοκομικά προϊόντα και τις τροφές που έχουν παραμείνει στον ήλιο για πολλή ώρα. Διάλεξε για την καθημερινότητά σου φρέσκα φρούτα, λαχανικά και καλά μαγειρεμένα γεύματα, με φρέσκα υλικά και όσο λιγότερες επεξεργασμένες τροφές είναι δυνατόν.

Διαβάστε επίσης

ΥΓΕΙΑ

5 συμβουλές για να ενισχύσεις την υγεία του εντέρου σου

Η διατήρηση της υγείας του εντέρου συμβάλει στη γενική μας ευεξία

ΥΓΕΙΑ

5 σωτήρια tips για να φροντίσεις τα μάτια σου που πάσχουν από ξηροφθαλμία

Πράγματα που μπορείς να κάνεις στην καθημερινότητά σου για ανακούφιση και ουσιαστική φροντίδα των ματιών σου

ΥΓΕΙΑ

Δεν φταις εσύ που δεν κοιμάσαι τα βράδια αλλά το DSPS

Αν ανήκεις στις κουκουβάγιες μπορεί να ευθύνεται το Σύνδρομο καθυστερημένης φάσης ύπνου

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Πέμπτης 18 Ιουλίου

Μην επιτρέπετε σε μικρά πράγματα να επηρεάζουν τη διάθεσή σας

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Πού θα πάνε οι βάσεις εισαγωγής στις 30 πιο υψηλόβαθμες σχολές

Φέτος, περισσότερο από τις προηγούμενες χρονιές, αναμένεται να τρυγήσουν την αφρόκρεμα των πρώτων προτιμήσεων των υποψηφίων, τα Παιδαγωγικά Τμήματα.  

FASHION TRENDS

8 μονόχρωμα ολόσωμα μαγιό που θα φορέσεις και ως κορμάκι

Εκμεταλλεύσου τη θερινή σου στολή παραλίας και για looks στο νησί ή και την πόλη