Skip to main content

ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

«Ποτέ δεν είναι αργά για να είσαι ο εαυτός σου»

Τιμώντας την Ημέρα των Νεκρών στο Μεξικό το νέο σποτ των Doritos έχει ένα υπέροχα συγκινητικό μήνυμα που έχει γίνει ήδη viral



Μετά το πρωτοποριακό τους διαφημιστικό σποτ για το 2020 "το καλύτερο δώρο", το οποίο έγινε κι εκείνο αστραπιαία viral και αφηγούνταν μια πραγματική ιστορία ζωής για έναν μπαμπά που συμφιλιωνόταν με τον γκέι γιο του, το Doritos Mexico κυκλοφόρησε άλλο ένα viral βίντεο για την "ημέρα των νεκρών" το 2021. Η Doritos εκπληρώνει την υπόσχεσή τους τους να είναι #PrideAllYear.

Με γραφικά που θυμίζουν τη μεγάλη κινηματογραφική επιτυχία του Coco της Pixar, παρακολουθούμε μια αξιοσημείωτη, ιστορία για μια οικογένεια, που αποτελείται από τη γιαγιά τα παιδιά και τα εγγόνια της που επισκέπτεται το νεκροταφείο – για να αποδώσουν προσφορά στον νεκρό αδερφό της γιαγιάς, κάτι που συνηθίζεται για την Día de Muertos. Στον τάφο του, εμφανίζεται το φάντασμα του θείου Alberto μόνο που δεν είναι μόνος του, τον συνοδεύει ένας άλλος άντρας, και η έκπληξη στα πρόσωπα όλων είναι έντονη, μάλιστα κάποιος τολμάει να ρωτήσει φωναχτά «ποιος είναι αυτός;». Ο θείος Αλμπέρτο απαντά «Είναι ο Μάριο, ο σύντροφός μου». Η αντίδραση της γιαγιάς είναι να χειροκροτήσει και να πει «Μα τι θαύμα! Φοβόμουν ότι θα μείνεις όλη σου τη ζωή μόνος». Το σποτ που τελειώνει με τη φράση «Ποτέ δεν είναι αργά για να είσαι ο εαυτός σου» το είδαν ήδη περίπου πάνω 3 εκατομμύρια θεατές σε μια εβδομάδα. Υπήρχε μια σειρά ποικιλία αντιδράσεων ως προς τη στάση τους απέναντι στο σποτ, τόσο από τη LGBT + κοινότητα όσο και από ομοφοβικό κοινό καθώς και από ανθρώπους που απλώς πιστεύουν ότι το μάρκετινγκ και η διαφήμιση επικοινωνία θα πρέπει πάντα να αφορούν μόνο το ίδιο το προϊόν.

Για παράδειγμα, ενώ ορισμένοι επαίνεσαν την προσπάθεια για τη σύνδεση της ταυτότητας των Queer με πολιτιστικές παραδόσεις, άλλοι σχολίασαν ότι υπάρχει ένα μεικτό μήνυμα μόνο στο ότι μπορείς να είσαι ο αληθινός εαυτός σου… μόνο μετά θάνατον!

Το Doritos Mexico απάντησαν με δήλωση ότι το σποτ αυτό είναι μέρος της πλατφόρμα #ProudAllYear που γιορτάζει και προωθεί τον σεβασμό και την υποστήριξη της ποικιλομορφίας: «Στο Μεξικό, η μέρα των νεκρών είναι μια γιορτή της ζωής. Είναι μια στιγμή να μοιραστούμε τον σεβασμό, την αγάπη και την ενότητα για όλους τους ανθρώπους που αγαπάμε, ακόμα κι αν έχουν φύγει», εξήγησε ο εκπρόσωπος. «Και είναι μια ευκαιρία για το Doritos Mexico να γιορτάσει την αγάπη και τη δέσμευσή μας στην κοινότητα LGBTQ + κάθε μέρα. Με το μότο “δεν είναι ποτέ αργά να είσαι ο αληθινός σου εαυτός”, θέλουμε να πούμε ότι ποτέ δεν είναι αργά για να μοιραστείτε τον αληθινό σας εαυτό, και όταν είστε έτοιμοι, θα σας υποστηρίξουμε».

Διαβάστε επίσης

ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

Με αφορμή την Παγκόσμια Μέρα Κατά του Καρκίνου στις 4/2 ξαναβλέπουμε το “Hair Love”

Τη μικρού μήκους animation ταινία που κέρδισε το Όσκαρ αλλά και την καρδιά μας

ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

Στον αστερισμό των μαμάδων!

Τι είδους μαμά είσαι, με βάση το ζώδιό σου

ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

Οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει κάθε γονιός καθώς το παιδί μεγαλώνει

Ο ρόλος του γονέα είναι μια συνεχής περιπέτεια που εκτός από απολαυστικές στιγμές και έντονα συναισθήματα, προσφέρει και μικρές (ή και μεγαλύτερες!) αγωνίες.

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Σαββάτου 27 Απριλίου

Προσπεράστε με άνεση ό,τι δεν σας πάει καλά

VIRAL

Η Taylor Swift παρουσιάζει το video της για το “Fortnight”, στο οποίο συνεργάζεται με τον Post Malone

Ethan Hawke και Josh Charles συμπρωταγωνιστούν μαζί με τους Swift και Malone στο πρώτο μουσικό video του Tortured Poets Department