7 τροφές για παιδιά γεμάτα εξυπνάδα

Τι να τους δίνεις για να τρώνε σωστά.

Αλεξάνδρα Παπαδάκη

Παγωτά, παγωτά, παγωτά. Το ξέρουμε. Το καλοκαίρι τους έχει αυτή τη γεύση! Μήπως όμως τώρα είναι η κατάλληλη ευκαιρία να εντάξουμε στη διατροφή τους ορισμένες τροφές που θα τα βοηθήσουν να έχουν κοφτερό μυαλό;

Ας δούμε ποιες είναι οι ιδανικές τροφές που επιστρέφοντας στο σχολείο θα τα βοηθήσουν να συγκεντρωθούν, να έχουν καλύτερη μνήμη και οξύ πνεύμα, και ας ξεκινήσουμε από τώρα το σωστό πρόγραμμα:

1. Σολομός: Τέλεια πηγή Ω3 λιπαρών οξέων, ο σολομός βοηθά στην ανάπτυξη και τη λειτουργία του εγκεφάλου. 

2. Αυγό: Ο κρόκος των αυγών περιέχει χολίνη που βοηθά στο να έχουν τα παιδιά καλή μνήμη ενώ είναι και εξαιρετική πηγή πρωτεϊνης.

3. Φυστικοβούτυρο: Σίγουρα το λατρεύουν για τη γεμάτη γεύση του! Το φυστικοβούτυρο περιέχει βιταμίνη Ε που προστατεύει τις μεμβράνες των νεύρων αλλά και θειαμίνη που βοηθά στο μυαλό και την αύξηση της ενέργειας.

4. Δημητριακά ολικής αλέσεως: Θα τους δώσουν ενέργεια ενώ χάρη στις φυτικές ίνες που περιέχουν θα τα κάνουν να νιώθουν χορτάτα για πολλή ώρα. Οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β που περιέχουν συντελούν στη σωστή λειτουργία του νευρικού συστήματος.
 

5. Βρώμη: Γεμάτη φυτικές ίνες αλλά και βιταμίνη Ε, βιταμίνες του συμπλέγματος Β και ψευδάργυρο, θα κρατήσουν τα παιδιά χορτάτα ενώ θα βοηθήσει στη λειτουργία του εγκεφάλου τους. 

6. Γάλα και γιαούρτι: Οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β που περιέχουν βοηθάνε στην ανάπτυξη των ιστών του εγκεφάλου. Το γάλα με χαμηλά λιπαρά θα σου δώσει την πρωτεϊνη και τη βιταμίνη D που χρειάζονται. 
 

7. Μοσχαρίσιο κρέας: Τέλεια πηγή σιδήρου, θα βοηθήσει τα παιδιά να έχουν ενέργεια αλλά και να είναι συγκεντρωμένα, έχοντας παράλληλα και καλή μνήμη λόγω του ψευδάργυρου που περιέχει.
  
 

About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares

Σου αρέσει αυτό που διάβασες;

Ακολούθησέ μας στα social. Κάνε κλικ σε ένα από τα εικονίδια!

0
Shares