Πώς θα βάλεις τις ασκήσεις Kegel στη ζωή σου για οργασμούς που κόβουν την ανάσα

Οι συγκεκριμένες ασκήσεις προτάθηκαν αρχικά ως θεραπεία για ενδυνάμωση του πυελικού εδάφους και ως μη χειρουργική αντιμετώπιση της πυελικής χαλάρωσης

Ναταλία Πετρίτη

Οι ασκήσεις Kegel αποτελούν επινόηση του Αμερικανού γυναικολόγου Arnold Kegel, ο οποίος τις πρότεινε αρχικά ως θεραπεία για ενδυνάμωση του πυελικού εδάφους και ως μη χειρουργική αντιμετώπιση της πυελικής χαλάρωσης.

Η εγκυμοσύνη, ο τοκετός, η υπερβολική αύξηση σωματικού βάρους και η φυσική γήρανση είναι όλοι μαζί παράγοντες που βρίσκονται πίσω από την χαλάρωση των μυών του κόλπου ή αλλιώς των μυών Kegel, όπως ονομάστηκαν αργότερα, οι οποίοι και όπως είναι αναμενόμενο σχετίζονται άμεσα και με το σεξ.

Κατά τη διάρκεια του οργασμού, οι μύες Kegel συστέλλονται ρυθμικά. Όσο περισσότερο εξασκημένοι είναι αυτοί, τόσο πιο δυνατά συστέλλονται, συνεπώς τόσο πιο έντονος γίνεται και ο οργασμός στον οποίο ερχόμαστε.

Οι μυς του πυελικού εδάφους είναι αυτοί που βρίσκονται μεταξύ της κάτω επιφάνειας του ηβικού οστού και έμπροσθεν του ιερού (κόκκυγα).

Τι πρέπει να γνωρίζεις για τις ασκήσεις:

Το πρώτο που πρέπει να γνωρίζεις για τις ασκήσεις Kegel είναι πως για να τις εκτελέσεις πρέπει να έχεις άδεια ουρήθρα.

Οι ασκήσεις αυτές μπορούν να γίνουν τόσο σε καθιστή όσο και σε όρθια θέση, γεγονός που συμβάλει στο να μπορούμε να τις κάνουμε ακόμη και όση ώρα καθόμαστε στο γραφείο μας ή κάνουμε κάποια όρθια εργασία. Ωστόσο δεν θα πρέπει να βρισκόμαστε εν κινήσει.

Οι ασκήσεις αυτές μπορούν να πραγματοποιηθούν και κατά την διάρκεια της ερωτικής πράξης, όταν το πέος εισχωρεί στον κόλπο, μια τεχνική που θα προσθέσει ευχαρίστηση και εντονότερο οργασμό τόσο σε εσένα όσο και στο σύντροφό σου.

Πώς θα κάνεις τις ασκήσεις:

Ξάπλωσε ανάσκελα και σφίξε τους μύες της λεκάνης για 5 δευτερόλεπτα. Στη συνέχεια χαλάρωσέ τους για άλλα 5 δευτερόλεπτα. Εισέπνευσε σε κάθε πίεση και χαλάρωσε σε κάθε εκπνοή.

Κάνε 10 επαναλήψεις σύσφιξης και χαλάρωσης. Σταδιακά, προσπάθησε να αυξήσεις τη διάρκεια της άσκησης συσφίγγοντας και χαλαρώνοντας τους μύες για 10 δευτερόλεπτα εναλλάξ.

Χαλάρωσε. Μη μένεις στη στάση Kegel για μεγάλο χρονικό διάστημα. Το ζητούμενο δεν είναι να σφίξεις τους μύες αλλά να τους χαλαρώσεις.

Ένα κόλπο που θα βοηθήσει κατά τη διάρκεια των ασκήσεων είναι να σκέφτεσαι ότι υπάρχει ένα βάρος μέσα στον κόλπο σου που πρέπει να το αφήσεις να πέσει. Επιπλέον, κατά τη διάρκεια της άσκησης απόφυγε το να κρατάς την αναπνοή σου.

Σε περίπτωση που νιώσεις πόνο στην κοιλιά ή την πλάτη, τότε μάλλον δεν πραγματοποιείς σωστά τις ασκήσεις σου. Συμβουλέψου το γυναικολόγο σου για περισσότερες πληροφορίες ως προς τη σωστή θέση που πρέπει να έχεις.

kegel-



 

allyou_google_news

About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares