Skip to main content

BEAUTY NEWS

Πώς η Avon με την #SpeakOut καμπάνια προστατεύει τις γυναίκες από την έμφυλη βία

Όταν θύματα κακοποίησης περνούν το lockdown μαζί με τους θύτες τους



 

Οι κοινωνικοί περιορισμοί που επιβλήθηκαν λόγω Covid-19, απειλούν να κρατήσουν τα θύματα σιωπηλά και παγιδευμένα μαζί με εκείνους που τα κακοποιούν. Η εταιρεία καλλυντικών Avon ξεκινά τον δικό της αγώνα και παρουσιάζει το νέο πρωτόκολλο με την ονομασία «Gender-Based Violence Protocol and Leave», με σκοπό την υποστήριξη των εργαζομένων που υφίστανται έμφυλη βία.

Λανσάρει ειδικά για την εκστρατεία κατά της έμφυλης βίας το #SpeakOutSilenceHurts κραγιόν, στην απόχρωση Sunbaked Red, με στόχο τη συγκέντρωση χρημάτων για την υποστήριξη σχετικών υπηρεσιών παγκοσμίως. Τα χρήματα που συγκεντρώνονται ενισχύουν τη δέσμευση που είχε αναλάβει η Avon για υποστήριξη ύψους 1 εκατομμυρίου δολαρίων σε οργανισμούς που μάχονταν στην πρώτη γραμμή, κατά τη διάρκεια του πρώτου lockdown.

 

 

Ο παγκόσμιος κολοσσός του κλάδου της ομορφιάς, στηρίζει τις γυναίκες για περισσότερο από 130 χρόνια και καλεί όλους τους ανθρώπους να σπάσουν τη σιωπή τους γύρω από την έμφυλη βία και να μιλήσουν ανοιχτά. Η έκκληση αυτή προκύπτει από τη γενική ανησυχία, ότι τα περιστατικά οικογενειακής βίας θα αυξηθούν στο δεύτερο lockdown και οι κοινωνικοί περιορισμοί που έχουν επιβληθεί, έχουν οδηγήσει πολλά θύματα να αποκλειστούν μαζί με τους θύτες τους, χωρίς να είναι δυνατή η παροχή υποστήριξης. Ήδη κατά το πρώτο lockdown, τα περιστατικά αυξήθηκαν κατά 20% παγκοσμίως.

Σύμφωνα με τις προβλέψεις του ΟΗΕ, εκτιμάται ότι τρεις μήνες lockdown ισοδυναμούν με 15 εκατομμύρια περιπτώσεις έμφυλης βίας, καθιστώντας έτσι την ενδοοικογενειακή βία «σκιώδη πανδημία» από την έναρξη των αρχικών περιορισμών της κυκλοφορίας, στις αρχές του τρέχοντος έτους.

Το Κραγιόν Perfectly Matte Speak Out της Avon, δημιουργήθηκε με σκοπό να ευαισθητοποιήσει και να παράγει κεφάλαια και θα είναι διαθέσιμο ηλεκτρονικά από τις 14/11 έως τις 30/12 στην τιμή των €5,99. Τα καθαρά έσοδα που θα προκύψουν από τις πωλήσεις του κραγιόν θα διατεθούν για την εκστρατεία ενάντια στη βία κατά των γυναικών και των κοριτσιών.

Παρουσιάζεται επίσης ένα νέο Πρωτόκολλο, που ονομάζεται Gender-Based Violence Protocol and Leave και αφορά εργαζόμενους που αντιμετωπίζουν περιστατικά έμφυλης βίας, ενώ συνεχίζει να καλεί τις κυβερνήσεις να υποστηρίξουν οργανισμούς, που μάχονται στην πρώτη γραμμή, με την δέσμευσή της στην καμπάνια Isolated Not Alone. Το Πρωτόκολλο αυτό δεσμεύεται να ευαισθητοποιήσει τους εργαζομένους σχετικά με το ζήτημα της έμφυλης βίας, να παρέχει εκπαίδευση επ’ αυτού, συμβάλλοντας στο «σπάσιμο» της σιωπής όλων εκείνων που υποφέρουν, προστατεύοντάς τους.Αυτό το νέο πρωτόκολλο θα είναι ανοιχτό και προσβάσιμο στο διαδίκτυο ως προσχέδιο για άλλους οργανισμούς, που επιθυμούν να εφαρμόσουν παρόμοιες πρωτοβουλίες και να προστατεύσουν το προσωπικό τους από την έμφυλη βία.

Η Angela Cretu, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Avon International δήλωσε σχετικά:
«Ενώ ο κόσμος εστιάζει την προσοχή του στην αντιμετώπιση της πανδημίας, ένας άλλος σιωπηλός «δολοφόνος» – η έμφυλη βία - κρύβεται πίσω από κλειστές πόρτες. Αυτό το παγκόσμιο ζήτημα πλήττει σε βαθμό επιδημίας πριν από την εμφάνιση της Covid-19. Τώρα, ως ακούσια συνέπεια των μέτρων απομόνωσης που απαιτούνται για την καταπολέμηση της Covid-19 , οι ευάλωτες γυναίκες και τα παιδιά παγιδεύονται στο σπίτι μαζί με εκείνους που τους κακοποιούν. Ως αποτέλεσμα, έχουμε δει αναφορές επιδείνωσης της ενδοοικογενειακής βίας, κατά τη διάρκεια του lockdown, με τις γυναίκες του ΟΗΕ να αναφέρουν αύξηση των κλήσεων σε γραμμές βοήθειας σε πολλές χώρες. Με την μη υποβολή αναφορών να κυριαρχεί, προκύπτει το ερώτημα - πόσα άτομα εξακολουθούν να μην είναι σε θέση να καλέσουν σε βοήθεια; Αυτή είναι μια ανησυχητική σκέψη, αλλά είναι η ουσία του λόγου για τον οποίο πρέπει να μιλήσουμε, να ευαισθητοποιήσουμε και να καθορίσουμε πού να απευθυνθούμε για βοήθεια. Στην Avon, χρηματοδοτώντας ΜΚΟ πρώτης γραμμής για την υποστήριξη γραμμών βοήθειας και υπηρεσιών σε όλο τον κόσμο, γνωρίζουμε ότι η υποστήριξη βρίσκεται εκεί έξω. Τώρα, πρέπει να βεβαιωθούμε ότι οι άνθρωποι το γνωρίζουν - γι 'αυτό χρησιμοποιούμε το ισχυρό δίκτυο των πέντε εκατομμυρίων Μελών της Avon και την τεράστια ψηφιακή της παρουσία για να μιλήσουμε και να διαδώσουμε το μήνυμα #Speakout»

Για την παροχή εκπαίδευσης στους εργαζομένους της σχετικά με την έμφυλη βία, η Avon συνεργάζεται με το διεθνή μη κερδοσκοπικό οργανισμό Vital Voices, που οργανώνει εκστρατείες για κρίσιμα ζητήματα των δικαιωμάτων των γυναικών και της οικονομικής ενδυνάμωσής τους. Μαζί εκτελούν προγράμματα που προσεγγίζουν πάνω από δύο εκατομμύρια ανθρώπους σε 66 χώρες, με την Avon να δωρίζει πάνω από 4 εκατομμύρια δολάρια στο Vital Voices.

Η Alyse Nelson, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Vital Voices, δήλωσε σχετικά: «Με την πλειοψηφία του παγκόσμιου πληθυσμού να αναγκάζεται να περνά περισσότερο χρόνο στο σπίτι, έχει δημιουργηθεί πρόσφορο έδαφος για την ενδοοικογενειακή βία. Τα θύματα δυσκολεύονται να ξεφύγουν από όσους τα κακοποιούν και το αποτέλεσμα είναι η αύξηση της βίας κατά των γυναικών και των κοριτσιών. Αυτό επιτείνει την επείγουσα ανάγκη να μιλήσουμε ανοιχτά και να αναδείξουμε τους οργανισμούς υποστήριξης, ώστε μια μέρα να μπορέσουμε να τερματίσουμε τη βία κατά των γυναικών σε όλο τον κόσμο.

Καθώς η εργασιακή μας ζωή και η ζωή στο σπίτι πλέον συνδέονται, είναι ζωτικής σημασίας οι εργοδότες να αναλάβουν δράση στην αντιμετώπιση της έμφυλης βίας και να προσπαθούν να παρέχουν υποστήριξη σε όσους τη χρειάζονται - είτε μέσω νομικών συμβουλών, είτε μέσω ψυχολογικής και συμβουλευτικής υποστήριξης. Το «Gender-Based Violence Protocol and Leave» της Avon αποτελεί το κορυφαίο παράδειγμα για το ευρύτερο επιχειρηματικό περιβάλλον και ελπίζουμε ότι εταιρείες διαφορετικών χωρών και κλάδων να αξιοποιήσουν τις πληροφορίες που παρέχονται ελεύθερα και να αγκαλιάσουν αυτήν τη νέα πρωτοβουλία για να βοηθήσουν στον τερματισμό της έμφυλης βίας δια παντός.»

 

Διαβάστε επίσης

BEAUTY NEWS

Ένα ταξίδι αισθήσεων στον τολμηρό κόσμο της συλλογής Cologne Intense του οίκου Jo Malone London

Μια ολοκληρωμένη συλλογή σαγηνευτικών αρωμάτων, που φέρει σπάνια στοιχεία από μακρινούς προορισμούς, αρχαία τελετουργικά και πολύτιμα συστατικά, ταξίδεψε αυτή τη φορά στη δυτική πλευρά της Πελοποννήσου

BEAUTY NEWS

Τα μαλλιά μας τώρα έχουν ταυτότητα!

Η Taft, Νο1 μάρκα Styling στην Ευρώπη, ήρθε πιο ανανεωμένη από ποτέ και παρουσίασε τα νέα της προϊόντα μέσα από υπέροχα χτενίσματα!

Προτεινόμενα

ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗ

Οι πιο χρήσιμες φράσεις που μπορούν να αποκλιμακώσουν μια διαφωνία

Το να διαφωνείτε είναι δείγμα υγείας, δείτε πώς να το κάνετε πιο αποτελεσματικά

CELEBS

Στέφανο Σαρτίνι: Ο χωρισμός με τη Ρούλα Κορομηλά και το τέλος του Μπράβο!

Ο Ιταλός σκηνοθέτης σχολίασε το τηλεοπτικό τοπίο στην Ελλάδα

FASHION RADAR

Η Carys Douglas γιόρτασε τα 21α γενέθλιά με ένα υπέροχο φόρεμα της μαμάς της, Catherine Zeta-Jones

Ένα εμβληματικό φόρεμα της δεκαετίας του '90, απόλυτα ταιριαστό και στις δύο