Τα hair tips που θα σώσουν τα μαλλιά σου απο το σπάσιμο

Ακόμα και αν είναι ήδη ταλαιπωρημένα

 

Κωνσταντίνα Κύρκου

 

Έχουμε πει ξανά και ξανά πως η ομορφιά τόσο της επιδερμίδας, όσο και της γενικότερης εικόνας πηγάζει πρωτίστως από μέσα μας. Από τις βιταμίνες και τα θρεπτικά συστατικά που καταναλώνουμε, την ισορροπημένη διατροφή και φυσικά την κατανάλωση νερού. Το ίδιο κατά κάποιον τρόπο ισχύει και για τα μαλλιά, ανεξάρτητα από το χρώμα, το μήκος, το hairstyle. Ωστόσο έχει παρατηρηθεί πως ενώ η ρίζα μπορεί να δείχνει δυνατή και υγιής, δεν συμβαίνει το ίδιο και με τις άκρες, οι οποίες γίνονται εύθραυστες και σπάνε. Το σπάσιμο της τρίχας, εκτός από ψαλίδα, είναι και ένδειξη αφυδάτωσης, η οποία είναι ικανή να δημιουργήσει πρόβλημα σε όλο το μήκος της τρίχας, σε αντίθεση με την ψαλίδα που συνήθως καταστρέφει μόνο τις άκρες των μαλλιών.

 

 

Το έντονο βούρτσισμα, οι χημικές θεραπείες, η υπερβολική θερμότητα, η τριβή, το στρες είναι ορισμένοι παράγοντες που ταλαιπωρούν τις άκρες, καταστρέφοντάς τες. Αναμφίβολα, η επίσκεψη στο κομμωτήριο είναι απαραίτητη προκειμένου να δώσεις στα μαλλιά σου  την ανανέωση που χρειάζονται, όμως σε συνδυασμό με τα παρακάτω hair tips, o εφιάλτης της σπασμένης τρίχας θα τελειώσει μια για πάντα. Είτε πρόλαβες λοιπόν να τα περιποιηθείς σε κάποιο hair salon πριν το lockdown, είτε όχι, είναι ευκαιρία να αλλάξεις την hair routine σου, ώστε να έχεις πάντα υγιή και λαμπερά μαλλιά.

Σωστές κινήσεις κατά το βούρτσισμα. Το έντονο βούρτσισμα όπως προανέφερα αποτελεί σημαντικό εχθρό για το τελείωμα των μαλλιών. Η συχνότητα όσο και οι κινήσεις παίζουν το μεγαλύτερο ρόλο στο να δείχνουν άψογα τα μαλλιά. Περιόρισε το βούρτσισμα στις 1 με 2 φορές την ημέρα ενώ όταν χτενίζεσαι να ξεκινάς πάντα από τις άκρες, ώστε να μην μπερδεύονται περισσότερο οι ήδη μπλεγμένες τούφες.

 

 

Χρησιμοποίησε κατάλληλα προϊόντα. Έκτος του ότι πρέπει να χρησιμοποιείς οπωσδήποτε μια φορά την εβδομάδα μάσκα που θα επιδιορθώσει και θα θρέψη σε βάθος την τρίχα, είναι σημαντικό να προσέχεις τα συστατικά που περιέχονται στο προϊόν είτε πρόκειται για το σαμπουάν, την μάσκα, το conditioner κλπ. Αυτό σημαίνει πως καλό θα ήταν να παρατηρείς τις ετικέτες αποφεύγοντας τις πολλές χημικές ουσίες και επιλέγοντας συστατικά όπως το ελαιόλαδο, το λάδι καρύδας, το λάδι αβοκάντου, το βούτυρο καριτέ που ενισχύουν την δύναμη των μαλλιών.

Απέφυγε αυτά τα hairstyles. Σίγουρα μια ψηλή σφιχτή wet αλογοουρά είναι σούπερ εντυπωσιακή και sexy, ωστόσο δεν είναι και για κάθε μέρα. Για την ακρίβεια η αλογοουρά, η πλεξίδες, οι κότσοι και γενικά όλα τα σφιχτά και έντονα αλλά πανεύκολα χτενίσματα που σε βγάζουν από την δύσκολή θέση μιας bad hair day, στην πραγματικότητα καταστρέφουν την ποιότητα των μαλλιών σου. Επιπλέον, η υπερβολική θερμότητα από το πιστολάκι αλλά και την συσκευή που κάνεις καθημερινά μπούκλες, αποδυναμώνουν την τρίχα, καίγοντάς την.

 

 

Ο καλός ύπνος πάντα βοηθάει. Είπαμε ότι οι βιταμίνες, τα θρεπτικά συστατικά, η υγιεινή διατροφή και η κατανάλωση νερού είναι πολύ σημαντικοί παράγοντες για τα απαλά, μεταξένια μαλλιά. Αναμεσά σε αυτά εντάσσεται και ο καλός ύπνος. Όχι μόνο πρέπει να κοιμάσαι αρκετές ώρες (ιδανικά 6 με 8) αλλά και να εξασφαλίζεις έναν ποιοτικό ύπνο για το τριχωτό της κεφαλής σου. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως οι μεταξωτές μαξιλαροθήκες βοηθάνε αρκετά, αφού αποφεύγεται η έντονη τριβή, ενώ το κατάλληλο «χτένισμα» ύπνου είναι αυτό που θα φροντίσει να οξυγονώνεται όπως πρέπει το κεφάλι σου, αλλά και να μην μπερδεύονται τα μαλλιά σου. Απέφυγε τo  να τα πιάνεις με λαστιχάκι όταν κοιμάσαι.

Cover photo credits: Jamie Nelson



About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares