Skip to main content

FASHION NEWS

H Violet Chachki είναι η πρώτη drag queen που διαφημίζει γυναικεία εσώρουχα

Η pin up inspired καμπάνια που σπάει τους κανόνες!


Κέλλυ Νόβακ

Σε μια εποχή όπου πάρα πολύς κόσμος είτε με τις εμφανίσεις του, είτε γνωστοί σχεδιαστές και brand με τις συλλογές τους, πασχίζουν να αλλάξουν τις νόρμες μεταξύ των δύο φύλων, αυτή η καμπάνια έρχεται ολωσδιόλου να «σπάσει» τους κανόνες.

 Η Violet Chachki μια από τις πιο γνωστές (πλέον) drag queens που έχει άμεση σχέση με την μόδα πια, έχοντας περπατήσει σε catwalks γνωστών σχεδιαστών, έρχεται τώρα να αποδείξει ότι δεν χρειάζεται να είσαι γυναίκα (βιολογικά τουλάχιστον) για να προμοτάρεις μια συλλογή εσωρούχων.

Η Chachki η οποία έγινε γνωστή όταν κέρδισε την πρώτη θέση στο show της RuPaul, “RuPaul’s Drag Race” πριν μερικά χρόνια, τώρα είναι το πρόσωπο του brand εσωρούχων Bettie Page.

Το brand δεν θα μπορούσε να επιλέξει πιο κατάλληλο πρόσωπο από την Violet, μιας και το drag της σταρ ταιριάζει άψογα με την ‘50s αισθητική του brand. Η ίδια η Chachki είναι από τα πιο αναγνωρισμένα pin up girls πλέον, έχοντας βρεθεί σε περιοδεία μάλιστα με την Dita Von Teese, την… βασίλισσα των pin up girls!

Η καμπάνια του λονδρέζικου brand έχει αυτό τον αισθησιασμό και αισθητική που εκφράζει τα pin ups του ’50, με την συλλογή να περιλαμβάνει κορσέδες, bustier σουτιέν, ζαρτιέρες και φυσικά ψηλόμεσα bottoms.

Η Chachki δήλωσε σχετικά για την καμπάνια.  «Η Bettie Page έχει αποτελέσει μεγάλη έμπνευση για τον drag χαρακτήρα μου, εδώ και πάρα πολύ καιρό, οπότε κάπως έτσι κάνω και εγώ τον κύκλο μου. Την αναφέρω πολύ στην δουλειά μου, οπότε ήταν κάπως σαν το τέλειο πάντρεμα για εμένα και μια δουλειά που ονειρευόμουν πάντα!».

Η Chachki λέει ακόμα, πώς η σημερινή κοινωνία αλλά και η ίδια η βιομηχανία της μόδας δέχεται περισσότερο από ποτέ τις νόρμες ανάμεσα στα δύο φύλα.

«Το θέμα είναι να παίρνεις ρίσκα. Δηλαδή το να βάζεις κάποιον που να μην νοιάζεσαι για το ποιο είναι το φύλο του, σε μια καμπάνια αλλά και σε editorials μόδας ή σε εξώφυλλα περιοδικών είναι ένα ρίσκο για την επιχείρηση γιατί θα υπάρχει σίγουρα αντιπαράθεση, αλλά πιστεύω ότι πρέπει να τα παίρνουμε αυτά τα ρίσκα και να πιστεύουμε ότι μας βάζουν σε μια σωστή κατεύθυνση».

Δες παρακάτω την καμπάνια.

https://www.instagram.com/p/Bbhz9Z9lRAv/?taken-by=violetchachki

https://www.instagram.com/p/Bbhz21QFTUF/?taken-by=violetchachki

https://www.instagram.com/p/BbhzvGVlYro/?taken-by=violetchachki

https://www.instagram.com/p/Bbht7ShhV8p/?taken-by=bettiepagelingerie

Διαβάστε επίσης

FASHION NEWS

Η Kurt Geiger παρουσιάζει την πολύχρωμη συλλογή της για τη σεζόν Spring/Summer 2024

Με τους παστέλ χρωματισμούς της σειράς Quiet Sand και τα έντονα μοτίβα της Summer Nights να θυμίζουν τις ηλεκτρισμένες βραδιές των πόλεων

FASHION NEWS

Celine: Αποχωρεί τελικά ο Hedi Slimane από τον εμβληματικό οίκο;

Τι συμβαίνει με το συμβόλαιο του ταλαντούχου καλλιτεχνικού διευθυντή;

FASHION NEWS

Εγκαίνια για το ανακαινισμένο κατάστημα της Li-LA-LO στο The Mall Athens

 Το εντυπωσιακό κατάστημα που δεσπόζει στον 1ο όροφο του πλέον δημοφιλούς εμπορικού κέντρου των βορείων προαστίων, ακολουθεί το νέο image των καταστημάτων Li-LA-LO, το οποίο μετουσιώνει το αυθεντικό DNA του brand

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Σαββάτου 27 Απριλίου

Προσπεράστε με άνεση ό,τι δεν σας πάει καλά

VIRAL

Η Taylor Swift παρουσιάζει το video της για το “Fortnight”, στο οποίο συνεργάζεται με τον Post Malone

Ethan Hawke και Josh Charles συμπρωταγωνιστούν μαζί με τους Swift και Malone στο πρώτο μουσικό video του Tortured Poets Department