Skip to main content

FASHION NEWS

Τι σημαίνει για εσένα γυναικεία ενδυνάμωση;

Η Triumph περνάει το σημαντικό μήνυμα της γυναικείας συλλογικότητας μέσα από τη νέα της καμπάνια.


Κέλλυ Νόβακ

Είναι πολύ άσχημο όταν υποκύπτουμε σε άσχημα στερεότυπα. Και υπάρχουν πολλά, ειδικά όσον αφορά το γυναικείο φύλο. Δύο γυναίκες είναι «φυσιολογικό» να τσακωθούν για τον ίδιο άνδρα. Η κοινωνία το «περιμένει» αυτό από εμάς. Είναι «φυσιολογικό» να ανταγωνιζόμαστε η μία την άλλη. Και δεν αναφέρομαι στον εφάμιλλο ανταγωνισμό, αλλά σε αυτόν που μας κάνει να δημιουργούμε μέχρι και το αίσθημα του μίσους απέναντι σε μια άλλη γυναίκα, γιατί μπορεί απλά να φόρεσε το ίδιο t-shirt με εμάς. Μια γυναίκα executive πρέπει να είναι σκληρή και αυστηρή στην δουλειά της για να την πάρουν στα σοβαρά, όταν βρίσκεται σε μια υψηλή θέση.

Όλα αυτά τα στερεότυπα γύρω από το γυναικείο φύλο, έρχεται να σπάσει ένα brand που το εξυμνεί με τον καλύτερο τρόπο!

Η Τriumph, η μεγαλύτερη εταιρεία εσωρούχων παγκοσμίως, γιόρτασε την παρουσίαση της παγκόσμιας καμπάνιας της #TogetherWeTriumph σε ένα μοναδικό live street art event, σε κεντρικό σημείο της Αθήνας στο Γκάζι. Με συνδημιουργούς γυναίκες από διαφορετικούς κλάδους της κοινωνικής και επιχειρηματικής ζωής, η Triumph δημιούργησε ένα εντυπωσιακό εικαστικό graffiti, σύμβολο της γυναικείας ενδυνάμωσης που απορρέει από τη συλλογικότητα και τη σύμπνοια μεταξύ των γυναικών. Στοιχεία που πρέπει να απαρτίζουν τις γυναικείες σχέσεις.

eventtriumph_togetherwetriumph_01.jpg

Σε ένα πρωτοποριακό event γεμάτο εκπλήξεις, με τη συμμετοχή της δημοφιλούς ηθοποιού και leading lady της TRIUMPH Ελλάδας, Σμαράγδας Καρύδη, οι γυναικείες παρουσίες συγκέντρωσαν τα φώτα της δημοσιότητας, συμμετέχοντας ενεργά στη δημιουργία του εικαστικού δρώμενου με την τέχνη του graffiti. Επιτόπου, γυναίκες εκπρόσωποι από τους κλάδους της δημοσιογραφίας, γνωστές beauty & fashion editors και bloggers, ιδιοκτήτριες νεοφυών επιχειρήσεων, καταξιωμένες αθλήτριες εθνικών ομοσπονδιών, καθώς και ομάδες εθελοντριών από σωματεία και συλλόγους (όπως το “Μπορούμε” & η “Φαιναρέτη”), συνεργάστηκαν όλες μαζί βάζοντας τη δική τους ‘πινελιά’ και δίνοντας τη δική τους ερμηνεία στη σημασία της αλληλοστήριξης. Την εορταστική ατμόσφαιρα εμπλούτισε μουσικά η Μαίρη Μαργέλη από τον HIT FM.

Όπως φάνηκε από τα πρώτα κιόλας σχόλια των παρευρισκόμενων, το ελληνικό κοινό υποδέχθηκε με ενθουσιασμό την συγκεκριμένη πρωτοβουλία “Together We Triumph” συμμετέχοντας ενεργά στα δρώμενα, καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης.

eventtriumph_togetherwetriumph_03.jpg

Ευχαριστώντας όλες τις γυναίκες που συμμετείχαν, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Triumph, κ. Μανώλης Χατζημανωλάκης, ανέφερε χαρακτηριστικά: «Με τη σημερινή εκδήλωση η Triumph γιορτάζει την παγκόσμια πρωτοβουλία της “Together We Triumph” με επίκεντρο τη γυναικεία αλληλεγγύη. Ως ένα brand που στηρίζουμε τις γυναίκες σε ολόκληρο τον κόσμο, δημιουργώντας μοναδικά εσώρουχα και καινοτομίες με γνώμονα τη γυναικεία υπόσταση, αποφασίσαμε να τιμήσουμε όλες τις γυναίκες της Ελλάδας που καθημερινά υποστηρίζουν και εμπνέουν η μια την άλλη. Για αυτό, υλοποιήσαμε ένα μοναδικό συμβολικό εικαστικό graffiti art στο κέντρο της Αθήνας ως φόρο τιμής σε όλες εκείνες που μας τιμούν καθημερινά με την επιλογή τους. Ευχαριστούμε θερμά όλες τις γυναίκες που προάγουν τη γυναικεία συλλογικότητα, μια από τις πιο επίκαιρες αξίες που αξίζει να γιορτάζουμε με κάθε ευκαιρία».

eventtriumph_togetherwetriumph_04.jpgΣμαράγδα Καρύδη  eventtriumph_togetherwetriumph_05.jpgΣμαράγδα Καρύδη, Κατερίνα Καραβάτου Για περισσότερα από 130 χρόνια, η Triumph στηρίζει όλες τις γυναίκες, δημιουργώντας εσώρουχα που παρέχουν λύσεις για κάθε μέγεθος και σωματότυπο, συμβάλλοντας στη γυναικεία αυτοπεποίθηση. Μία από τις σημαντικότερες αξίες του brand είναι να «προσφέρει στήριξη στις γυναίκες που αλληλοστηρίζονται», αλλά ταυτόχρονα να παρέχει εμπνευσμένες δημιουργίες καινοτόμων εσωρούχων και άψογη εξυπηρέτηση από έμπειρες, εξειδικευμένες συμβούλους στα σημεία πώλησηςeventtriumph_togetherwetriumph_06.jpg

Η καμπάνια #TogetherWeTriumph εξυμνεί τις γυναίκες σε όλο τον κόσμο και διαδίδει το μήνυμα της συλλογικότητας και της ενδυνάμωσης, μέσω μίας σειράς από μικρές στιγμές της καθημερινότητας, όπου πρωταγωνιστούν η κατανόηση και η καλοσύνη.

 

Διαβάστε επίσης

FASHION NEWS

Celine: Αποχωρεί τελικά ο Hedi Slimane από τον εμβληματικό οίκο;

Τι συμβαίνει με το συμβόλαιο του ταλαντούχου καλλιτεχνικού διευθυντή;

FASHION NEWS

Εγκαίνια για το ανακαινισμένο κατάστημα της Li-LA-LO στο The Mall Athens

 Το εντυπωσιακό κατάστημα που δεσπόζει στον 1ο όροφο του πλέον δημοφιλούς εμπορικού κέντρου των βορείων προαστίων, ακολουθεί το νέο image των καταστημάτων Li-LA-LO, το οποίο μετουσιώνει το αυθεντικό DNA του brand

FASHION NEWS

«Stay Authentic»: Η νέα καμπάνια της Kappa για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι ’24 είναι εδώ

Στην καμπάνια κυριαρχεί η καθαρότητα και το λευκό χρώμα που «αγκαλιάζει» τη δυναμική κίνηση των χορευτών

Προτεινόμενα

VIRAL

Η Μαρίνα Σάττι σε μια live διασκευή του «Στης Νάουσας Στο Κάστρο» λίγο πριν την αναχώρησή της για τη Eurovision

Διαθέσιμο στο επίσημο κανάλι της Eurovision στο YouTube ένα δεύτερο βίντεο από τη σειρά #EurovisionALBM

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ανάπαυση: Ο Ερμής παύει να είναι ανάδρομος

Τι επιφυλάσσει σε κάθε ζώδιο η ορθή πορεία του Ερμή από τις 25 Απριλίου έως τις 15 Μαΐου