Skip to main content

FASHION NEWS

Η Reebok θέλει να βρεις τον καλύτερό σου εαυτό

Οι δυναμικές γυναίκες της νέας καμπάνιας που μας εμπνέουν.


Κέλλυ Νόβακ

Τι ζητάω καμιά φορά από… εμένα; Από τον εαυτό μου; Τι επιθυμώ περισσότερο απ’ όλα; Να εξελίσσομαι. Να βελτιώνομαι, σαν άνθρωπος, σαν προσωπικότητα. Να γίνω η καλύτερη εκδοχή του εαυτού μου.

Αυτή την φιλοσοφία, έχει και η Reebok. Και έχει να μας περάσει ένα θαυμάσιο μήνυμα μέσα από την νέα της καμπάνια. Αυτή ήταν και ο λόγος που σκέφτομαι ακόμη περισσότερο, πόσο πρέπει τελικά να δουλέψω (να δουλέψουμε) τον εαυτό μου.

Το παγκόσμιο fitness brand, λοιπόν, παρουσίασε τη νέα της καμπάνια με πρωταγωνίστριες γυναίκες ανά το κόσμο, που με τον τρόπο ζωής και το δικό τους μοναδικό τρόπο, φέρνουν θετική αλλαγή στον κόσμο.

Η νέα καμπάνια είναι η εξέλιξη της “Be More Human” φιλοσοφίας της Reebok, η οποία στόχο έχει να παρακινήσει και να εμπνεύσει κάθε άνθρωπο να γίνει η καλύτερη δυνατή εκδοχή του εαυτού του, σωματικά, πνευματικά και κοινωνικά.

Καλλιτέχνιδες και αθλήτριες όπως η Gal Gadot, Danai Gurira, Gigi Hadid, Ariana Grande, Nathalie Emmanuel and Katrin Davidsdottir μοιράζονται τις προσωπικές τους ιστορίες για το πώς κατάφεραν να ξεπεράσουν εμπόδια και να γίνουν η καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους. Στην καμπάνια συμμετέχουν επίσης γυναίκες που γράφουν ιστορία χάρη στη δράση τους για την ενδυνάμωση των γυναικών σε όλο τον κόσμο. Μερικές από αυτές είναι οι Reese Scott, ιδρύτρια του “Women’s World of Boxing”, η Shannon Kim Wagner, ιδρύτρια του “Women’s Strength Coalition”, η Jenny Gaither, CEO του “Movemeant Foundation” και η Yelda Ali, ιδρύτρια του “Camel Assembly”.

Reebok_bemorehumannewcampaign_01.jpg

Η Gal Gadot

Με αυτή την καμπάνια, η Reebok όχι μόνο τιμά την ιστορία της ως ένα brand που στηρίζει τις γυναίκες αλλά και τιμά ξεχωριστές γυναίκες με ισχυρές φωνές οι οποίες εμπνέουν τους άλλους να δράσουν - σε μια εποχή που η δράση είναι απαραίτητη.

Reebok_bemorehumannewcampaign_02.jpg

Η Gigi Hadid

«Η Reebok έχει μεγάλη ιστορία στο να ενισχύει τη δύναμη των γυναικών και να υποστηρίζει ανθρώπους και οργανισμούς που με τη δράση τους βοηθούν κάθε άνθρωπο» αναφέρει η Melanie Boulden, αντιπρόεδρος Marketing της Reebok. «Η αρχή έγινε στη δεκαετία του ’80, όταν η Reebok συνέβαλε στη δημιουργία ενός fitness κινήματος από γυναίκες, για τις γυναίκες. Μέσα από αυτό αλλάξαμε την υπάρχουσα κουλτούρα και δείξαμε ότι είναι εντάξει για τις γυναίκες να γυμνάζονται, να ιδρώνουν και να έχουν μύες, κάτι που πιο πριν δεν ίσχυε. Συνεχίζουμε την προσπάθειά μας μέχρι σήμερα, αναπτύσσοντας νέα, καινοτόμα προϊόντα αποκλειστικά για γυναίκες ενώ παρακινούμε την κάθε μια να ζήσει την εμπειρία της φυσικής, πνευματικής και κοινωνικής μεταμόρφωσης που προκύπτει μέσα από τη κίνηση - αυτή είναι και η πεμπτουσία της “Be More Human” φιλοσοφίας μας».

Τολμηρά, έντονα γραφικά δίνουν ζωή στα λόγια των πρωταγωνιστριών της καμπάνιας. Οι fans του brand μπορούν να γνωρίσουν τις πρωταγωνίστριες στο Reebok.com/bemorehuman καθώς και να μάθουν περισσότερες πληροφορίες για οργανώσεις που αγωνίζονται για τη χειραφέτηση των γυναικών.

Την καμπάνια δημιούργησαν οι συνεργάτες της Reebok Venables Bell & Partners (San Francisco, CA) και οι Roundhouse (Portland, OR).

«Από την αρχή της συνεργασίας μας, γνωρίζαμε ότι η Reebok ήταν πάντα βαθιά αφοσιωμένη στο όραμά της να παρακινεί τις γυναίκες να ξεπερνούν τα όριά τους και να γίνονται η καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους», είπε ο Will McGinness, Executive Creative Director at Venables Bell & Partners. «Η νέα καμπάνια αποτελεί το επόμενο κεφάλαιο των “Be More Human” δράσεων της και αναγνωρίζει το πόσο σημαντικό είναι να τιμάμε τις δυναμικές γυναίκες που εξελίσσονται και αλλάζουν θετικά τον κόσμο γύρω τους».

Στην κεντρική φωτογραφία, η Nathalie Emmanuel.

Follow Reebok 

Facebook: @ReebokGreece

Instagram: @reebokgreece

 

Διαβάστε επίσης

FASHION NEWS

Celine: Αποχωρεί τελικά ο Hedi Slimane από τον εμβληματικό οίκο;

Τι συμβαίνει με το συμβόλαιο του ταλαντούχου καλλιτεχνικού διευθυντή;

FASHION NEWS

Εγκαίνια για το ανακαινισμένο κατάστημα της Li-LA-LO στο The Mall Athens

 Το εντυπωσιακό κατάστημα που δεσπόζει στον 1ο όροφο του πλέον δημοφιλούς εμπορικού κέντρου των βορείων προαστίων, ακολουθεί το νέο image των καταστημάτων Li-LA-LO, το οποίο μετουσιώνει το αυθεντικό DNA του brand

FASHION NEWS

«Stay Authentic»: Η νέα καμπάνια της Kappa για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι ’24 είναι εδώ

Στην καμπάνια κυριαρχεί η καθαρότητα και το λευκό χρώμα που «αγκαλιάζει» τη δυναμική κίνηση των χορευτών

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Παρασκευής 26 Απριλίου

Αφεθείτε στην ευτυχία που σας προσφέρει η καθημερινότητα

PETS

Γιατί η γάτα μου με κοιτάζει επίμονα;

6 λόγοι για τους οποίους οι γάτες κοιτούν επίμονα και πώς να ανταποκριθείτε

ΒΙΒΛΙΟ

12 βιβλία για το Πάσχα του 2024

Η Ναταλία Πετρίτη επιλέγει τα βιβλία που θα μας κρατήσουν συντροφιά στις διακοπές και που θα χαρίσουμε στους αγαπημένους μας.