Skip to main content

CELEBS

Το εξώφυλλο της ιταλικής Vogue αφιερωμένο σε ένα κορίτσι που δεν υπάρχει

Τα ψηφιακά μοντέλα δίνουν την  «απάντηση» στο κορωνοϊό



Η ιταλική Vogue κάνει την ανατροπή για ακόμα μια φορά, αλλάζοντας τα μέχρι τώρα δεδομένα. Στο τεύχος Μαρτίου που κυκλοφορεί, η ιταλική Vogue επίλεξε να κατασκευάσει ένα κορίτσι «στους άδειους δρόμους του Μιλάνο» για το εξώφυλλο της. Ο διευθυντής της ιταλικής Vogue, Emanuele Farneti,  παρουσίασε το τεύχος που γέννησε χιλιάδες ερωτήματα, με ένα συγκλονιστικό κείμενο, θέτοντας στην αρχή, το ερώτημα «τι σημαίνει πραγματικό, σήμερα».

Το εγχείρημα αυτό, με έναν ιδιοφυή και καλοστημένο τρόπο, έχει σκοπό να συνδέσει την ζοφερή πραγματικότητα που εκτυλίσσεται τώρα στην Ιταλία, λόγω της εξάπλωσης του κορωνοϊού, με τον κόσμο της μόδας, η οποία θέλει να βρίσκεται πάντα ένα βήμα μπροστά από τις εξελίξεις. Και πραγματικά το πέτυχε, αφού το εξώφυλλο της είναι αφιερωμένο σ' ένα φανταστικό κορίτσι.

https://www.instagram.com/p/B9UD7ljnsPk/

Ο Emanuele Farneti δημοσιεύοντας στον λογαριασμό του στα social media, το εξώφυλλο εξηγεί: «Καθώς το τεύχος Μαρτίου έρχεται στα περίπτερα, οι δρόμοι στο Μιλάνο είναι σχεδόν έρημοι. Ένας μεταδοτικός ιός έχει εξαπλωθεί μέσα σε λίγες ώρες, αναγκάζοντας μουσεία, μπαρ, σχολεία και γραφεία να κλείσουν. Για έναν άγνωστο ως αυτή την ώρα χρονικό διάστημα, θα πρέπει να αποφεύγουμε τη φυσική κοινωνική επαφή και αν είναι δυνατόν να μένουμε στα σπίτια μας. Σε μια παράδοξη τροπή, η πραγματικότητα γέννησε την ιδέα για το τεύχος που θα διαβάσετε. Ως πρόληψη για την ασφάλειά μου, από παράνοια, τεμπελιά ή επειδή μας εξυπηρετεί, ζούμε σε μια εποχή όπου οι φυσικές εμπειρίες ουσιαστικά αποθαρρύνονται και μετατρέπονται σε σπάνια περιστατικά. Σήμερα, μοιάζει περιττό ή ακόμα και επικίνδυνο να βλέπουμε, να αγγίζουμε, να μιλάμε ο ένας τον άλλο χωρίς να μεσολαβεί ανάμεσά μας μία οθόνη».

Με ένα μοναδικά έξυπνο τέχνασμα και με άξονα την επικαιρότητα, ο διευθυντής της ιταλικής Vogue θέτει ζητήματα επιφανειακών ανθρώπινων σχέσεων, που θέλουν να αποφεύγουμε ο ένας τον άλλο, καθώς πιστεύεται πως οτιδήποτε πέρα από εμάς είναι «μολυσμένο». Ο ιός που έχει ως αποτέλεσμα τη σταδιακή «εξαφάνιση» της ανθρώπινης επαφής, σίγουρα θα φωτίσει την νέα ψηφιακή πραγματικότητα.  

https://www.instagram.com/p/B9Ufi1EHz56/

«Αναρωτηθήκαμε, αν η πραγματική ζωή φιλτράρεται μέσα από την οθόνη, τι σημαίνει “πραγματικό” σήμερα; Η ερώτηση αυτή ενέπνευσε το εξώφυλλο του Μαρτίου το οποίο δημιουργήθηκε με το οραματικό ταλέντο των φωτογράφων Mert και Marcus και του καλλιτεχνικού διευθυντή του περιοδικού director Ferdinando Verderi. Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία του περιοδικού που το εξώφυλλο αφιερώνεται σε ένα κορίτσι που δεν υπάρχει – τουλάχιστον στην πραγματική ζωή», συμπληρώνει ο Farneti.

https://www.instagram.com/p/B9UZwjAn_--/

Η Ida όπως «βαπτίστηκε» το κορίτσι του εξωφύλλου της Vogue, δημιουργήθηκε χωρίς να θέλει να αποδείξει πως η ψηφιακή ομορφιά δεν μπορεί να αντικατασταθεί από την φυσική ή ότι η ψηφιακή ομορφιά είναι η τελειότητα. Οι δημιουργοί του εξωφύλλου προσπάθησαν να συνδέσουν τους δύο αυτούς κόσμους, με στόχο την ανάδειξη μιας έλλογης ομορφιάς. Η ιταλική Vogue είναι η δεύτερη φορά που υπερβαίνει τα στερεότυπα, αιφνιδιάζοντας τον κόσμο της μόδας, αφού στο παρελθόν παρουσίασε τεύχος που δεν είχε φωτογραφίες, καθώς τα μοντέλα ήταν ζωγραφισμένα από καλλιτέχνες.

 

Διαβάστε επίσης

CELEBS

Άννα Βίσση: Δείτε τη να τραγουδά μέσα σε σούπερ μάρκετ της Σκύρου

Οι πελάτες αλλά και η ταμίας του καταστήματος είναι φανερά ενθουσιασμένοι

CELEBS

Δημήτρης Κόκοτας: Άνοιξε τα μάτια του και αντιδρά στα ερεθίσματα

O τραγουδιστής αναπνέει χωρίς μηχανική υποστήριξη

Προτεινόμενα

BEAUTY TIPS

3 tips για μεταξένια μαλλιά

Όπως τα προτείνουν οι hair experts

CELEBS

Άννα Βίσση: Δείτε τη να τραγουδά μέσα σε σούπερ μάρκετ της Σκύρου

Οι πελάτες αλλά και η ταμίας του καταστήματος είναι φανερά ενθουσιασμένοι