Σανίδα που σου χρειάζεται!


Η άσκηση που γυμνάζει και σφίγγει το σώμα σου

Αλεξάνδρα Παπαδάκη

Αυτή την άσκηση την έμαθα πριν από ένα χρόνο περίπου. Στο πλαίσιο του μαθήματος pilates και yoga, η δασκάλα μάς έβαζε να σταθεροποιούμαστε σε στάση σανίδα και να μένουμε εκεί για κάποια δευτερόλεπτα. 

Στην αρχή σου φαίνεται απίθανο να τα καταφέρεις. Τρέμεις ολόκληρη. Όσο όμως εξασκείσαι, τόσο μεγαλύτερη αντοχή έχεις και συνεχώς αυξάνεις το χρόνο σου. 

Αυτή ήταν και η μοναδική άσκηση που έκανα στις καλοκαιρινές μου διακοπές και ομολογώ ότι με βοήθησε πολύ. 

Η σανίδα αποτελεί μια αποτελεσματική άσκηση της ισομετρικής προπόνησης, και έχει τα εξής οφέλη:
 

-Προσφέρει τόνωση:
Κοιλιά, γλουτοί, γοφοί και κάτω μέρος πλάτης βρίσκονται σε σύμπραξη για να διατηρηθεί το σώμα σταθερό με αποτέλεσμα να τονώνεται.
 

-Ενδυναμώνει τους κοιλιακούς:
Με αυτή την άσκηση γυμνάζονται όλες οι μεγάλες ομάδες των κοιλιακών μυών-πόσο τέλειο;
 

-Βελτιώνει τη στάση του σώματος:
Ο κορμός ενδυναμώνεται, όπως και οι κοιλιακοί μύες, με συνέπεια την καλύτερη στάση του αυχένα, των ώμων, της πλάτης, του στήθους και εν γένει του σώματός σου.
 

-Αποκτάς ισορροπία:
Δοκίμασε να κάνεις πλαϊνή σανίδα ή σανίδα με εκτάσεις και θα ανακτήσεις την ισορροπία του κορμού σου.
 

-Βελτιώνεται ο μεταβολισμός και καις θερμίδες:
Το σώμα σου ξυπνάει, δυναμώνει, ενεργοποιείται και έτσι ενισχύεται και ο μεταβολικός ρυθμός σου. Επιπλέον, με τη σανίδα καις πολλές περισσότερες θερμίδες από ό,τι με άλλη άσκηση. 
 



About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares