Η μυστική άσκηση για φλατ κοιλιά


Να τι πρέπει να κάνεις στο γυμναστήριο και δεν σου λέει κανείς

Αλεξάνδρα Παπαδάκη

Για σφιχτή και καλογραμμωμένη κοιλιά, το πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι είναι οι κοιλιακοί, σωστά; Προφανώς. 

Τι λένε όμως οι ειδικοί; Ποια είναι η ιδανική άσκηση για κοιλιά πέτρα;

Τα βάρη! (όχι τα οικογενειακά, μην χαίρεσαι)

Τι ακριβώς σου προσφέρει η συγκεκριμένη άσκηση;

1. Απώλεια κιλών. 
Όσο αυξάνεται η μυική μάζα αυξάνεται, σπιντάρει ο  μεταβολισμός, καις θερμίδες και η ζυγαριά σου δείχνει άλλο νούμερο κιλών. 

2. Ενδυνάμωση. 
Αποκτάς καλύτερο έλεγχο των κινήσεών σου, καλύτερη ισορροπία και απαλλάσσεσαι από τους πόνους στις αρθρώσεις. 

3. Αύξηση της οστικής μάζας. 
Για όσες δεν θα ήθελαν να πάθουν οστεοπόρωση. Προνοούμε για να μην έχουμε.

4. Αλλαγή στο κορμί σου. 
Σταδιακά το περίγραμμα του σώματός σου θα αλλάξει και θα το δεις πολύ πιο καλλίγραμμο. 

Και δεν είναι μόνο αυτά: Μειώνεται η πιθανότητα εμφάνισης του διαβήτη, το σπλαχνικό λίπος που είναι υπεύθυνο για τις καρδιακές νόσους, και η αρτηριακή πίεση.

Από τώρα όταν λες «Πάμε βάρη;» δεν θα εννοείς τις γνωστές ταβέρνες με τα κοψίδια.
 

About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top

Σου αρέσει αυτό που διάβασες;

Ακολούθησέ μας στα social. Κάνε κλικ σε ένα από τα εικονίδια!