Skip to main content

FITNESS

5 λόγοι που θα σε πείσουν να γυμναστείς στην άμμο

Σου κάνει καλό! 


Μαρία Μυλωνά

Αντί για τα κλασικά αθλητικά παπούτσια, που γεμίζουν άμμο και δυσκολεύουν όχι μόνο την άσκηση, αλλά ακόμα και το περπάτημα στην παραλία, καλό θα ήταν να επιλέξετε τα ειδικά παπούτσια των κολυμβητών. Είναι πολύ ελαφριά και ιδανικά για να μη μπαίνει η άμμος. Από την άλλη πλευρά υπάρχει και η εναλλακτική, να γυμναστείτε ξυπόλυτοι, αλλά καλό θα ήταν να μην το επιχειρήσετε αμέσως. Και ο λόγος είναι ότι η άμμος μπορεί να σας κάνει να είστε ασταθείς, αν δεν έχετε συνηθίσει, ευνοώντας πιθανούς τραυματισμούς. H άμμος μπορεί να μεγιστοποιήσει ορισμένες συγκεκριμένες προπονήσεις.Η άσκηση σε αυτή τη μαλακή επιφάνεια μάλιστα, ενδείκνυται για τη μείωση των κραδασμών και της πίεσης στα γόνατά σας, ενώ παράλληλα κάνει την προπόνηση πιο σκληρή και απαιτητική. 

Γιατί να επιλέξετε την άμμο:

1. Είτε περπατάτε είτε τρέχετε στην άμμο το πόδι βυθίζεται καθώς δεν συναντά την αντίσταση της επίπεδης επιφάνειας, έτσι ο βαθμός δυσκολίας αυξάνει και καταβάλετε μεγαλύτερη προσπάθεια και ενέργεια, καίγοντας περισσότερες θερμίδες.

2. Δυναμώνετε με αυτό τον τρόπο τις γάμπες και τους αστραγάλους, ενώ ταυτόχρονα τονώνετε την λειτουργία της καρδιάς, του κυκλοφορικού και του αναπνευστικού.

3. Η άμμος απορροφά τους κραδασμούς και έτσι βοηθά τις αρθρώσεις. Χρειάζεται πάντως να είστε προσεκτικοί στις κινήσεις σας για να μην καταπονείτε τους μύες. Κινηθείτε αργά και με μικρότερα βήματα.

4. Η θαλασσινή αύρα και η επαφή με το υγρό στοιχείο αυξάνουν αυτόματα την χαλάρωση και την αίσθηση ευεξίας. Επιπλέον, μοιάζει λειτουργεί στο μυαλό περισσότερο ως βόλτα, παρά ως άσκηση και γυμναστική.

5. Αν το περπάτημα στην άμμο γίνεται και χωρίς παπούτσια με γυμνά πόδια, η άμμος λειτουργεί και ως φυσική απολέπιση για τα πέλματα.

Αν τώρα θέλετε να βάλετε μεγαλύτερη ένταση στην άσκησή σας μπορείτε να κάνετε τζόκινγκ, αλλά καλύτερα είναι να φοράτε αθλητικά. Επίσης, μην ξεχνάτε να φοράτε πάντα αντηλιακό, γυαλιά ηλίου και καπέλο. Αποφύγετε, επίσης, τα σημεία της παραλίας με πολύ μεγάλη κλίση.

Πηγή: http://www.infokids.gr/

Διαβάστε επίσης

FITNESS

6 πράγματα που δεν πρέπει ποτέ να κάνεις μετά από ένα workout

Τα don’ts που δεν πρέπει να ξεχνάς μετά τη γυμναστική σου, για τα καλύτερα αποτελέσματα στο σώμα σου

FITNESS

Ποια είδη άσκησης μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση του αισθήματος της πείνας;

Κι όμως, μέσα από τη γυμναστική μπορείς να ρυθμίσεις την όρεξή σου για φαγητό!

FITNESS

4 ασκήσεις για την καύση λίπους στην περιοχή της κοιλιάς

Τι να κάνεις αν προσπαθείς να τονώσεις την περιοχή της κοιλιάς.

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Πέμπτης 29 Φεβρουαρίου

Αφιερώστε τη μέρα στον εαυτό σας, κάνοντας ό,τι σας ευχαριστεί και σας ξεκουράζει

ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗ

Πώς να απαλλαγείς απο τις έμμονες ιδέες

Το αύριο δεν περιμένει… ούτε η ζωή σου

FOOD

Το ωφέλιμο διατροφικό προφίλ της ρίγανης

Η ρίγανη θεωρείται βασικό βότανο σε πολλές κουζίνες σε όλο τον κόσμο και εκτός από άρωμα και γεύση προσφέρει και πολλά υγιεινά οφέλη