Αερόβια ή ασκήσεις με βάρη;

Ποιο είδος άσκησης θα σε βοηθήσει να χάσεις ευκολότερα κιλά;

Νίκος Κοντομήτρος

Νομίζω ότι αποτελεί το αιώνιο δίλημμα και ο κύριος λόγος, για τον οποίο οι λάτρεις του fitness μαλώνουν συχνά – πυκνά. Σίγουρα, έχεις αναρωτηθεί και εσύ, αν τελικά αυτό που θα σε βοηθήσει να αποκτήσεις καλύτερο σώμα, είναι η αερόβια άσκηση ή ασκήσεις με βάρη.

Μήπως, ήρθε η ώρα να απαντήσουμε και σε αυτό το ερώτημα;

Ρώτησα φίλους γυμναστές, γιατί έπρεπε αυτή η απορία να μου λυθεί.

Σύμφωνα, λοιπόν, με τους ειδικούς, αν τρέξεις για 40 λεπτά σε ρυθμό χαλαρού τζόκινγκ θα κάψεις περίπου 240 θερμίδες, από τις οποίες οι 40 θα «καίγονταν» ούτως ή άλλως, εξαιτίας του μεταβολισμού ηρεμίας σου.

FACT: Κατά τη διάρκεια της αερόβιας άσκησης, καις λίγο περισσότερες θερμίδες σε σχέση με την προπόνηση με βάρη (περίπου 2 θερμίδες παραπάνω / λεπτό).

ΟΜΩΣ: Τα βάρη αυξάνουν το μεταβολισμό και το σημαντικότερο, μετά από την προπόνηση με βάρη ή αντίσταση, ο οργανισμός σου θα συνεχίσει να «καίει» για περίπου 24 ώρες. Έτσι, εν τέλει, οι θερμίδες που θα χάσεις ημερησίως είναι αρκετά περισσότερες σε σύγκριση με ένα απλό τρέξιμο. Επιπλέον, μελέτες δείχνουν πως η προπόνηση με βάρη αυξάνει επίσης την ευαισθησία της ινσουλίνης στον οργανισμό, μας η οποία συμβάλλει στην διατήρηση χαμηλού σωματικού λίπους. Όλα τα καλά δηλαδή!

Έχεις τις πληροφορίες, the choice is yours!

About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top

Σου αρέσει αυτό που διάβασες;

Ακολούθησέ μας στα social. Κάνε κλικ σε ένα από τα εικονίδια!