Ώρα για σπιτικό stretching, ξέχνα για λίγο το κινητό

Tips που θα σε βοηθήσουν να τη παλέψεις

Κατερίνα Ανδρομιδά

Θυμάσαι εκείνες τις πρωινές εκπομπές (όταν ακόμη είχαμε Βέφα, όχι Άκη) που παρακολουθούσες με τη μαμά σου όταν το έσκαγες από το σχολείο;

Θυμάσαι και την στιγμή που μεταμόρφωναν τα πλατό σε δωμάτιο της Πετρουλάκη και εμφανίζονταν από το πουθενά όργανα γυμναστικής, βάρη, ελλειπτικό και όλα τα υπόλοιπα μηχανήματα που μας βασανίζουν για 60' αλλά προσκυνάμε όταν μπαίνουμε ξανά  στη τζιν καμπάνα μας;

Ε, ήρθε η στιγμή για κάποιες μικρές αλλαγές και στο δικό σου σαλόνι και γιατί όχι στο πρόγραμμά σου;

Καλά, άκουσες. Ήρθε το καλοκαίρι και είναι δυνατό κίνητρο για να μπούμε στον ίσιο δρόμο.


Η γυμναστική στο σπίτι δεν είναι τόσο άδοξη και αυτή τη φορά ΔΕΝ θα τα παρατήσεις στη πρώτη εβδομάδα.

Έλα τα tips:

1. Έκανες την αρχή, είσαι ήδη νικήτρια.

Μη περιμένεις να μη πέσεις κάτω αν αρχίσεις με 60 σετ κοιλιακών -ραχιαίων στο πρώτο μισάωρο. Το γοργό και χάριν έχει. 

Κάνε ένα βήμα και η ζυγαριά σου θα κάνει το επόμενο και μη ξεχνάς ότι η αρχή είναι το ήμισυ του παντός.


2. Η γυμναστική στο σπίτι μπορεί και να ΜΗΝ είναι βαρετή

Μην φτιάξεις ένα πρόγραμμα και γίνει το νέο ''πάτερ ημών'' σου. 

Εναλλαγές στις μορφές των ασκήσεων είναι must. 

Η μουσική επίσης μπορεί να γίνει σύμμαχος κατά της βαρεμάρας.

Κάθε μέρα ενώ θα λιώνεις στο στρώμα σου, λιώσε ταυτόχρονα τα αγαπημένα σου συγκροτήματα.


3. Αν δεν έχεις ενέργεια, ασκήσου περισσότερο

Έρευνα στο Πανεπιστήμιο της Γεωργίας έδειξε ότι άνθρωποι που έκαναν εβδομαδιαία βόλτα με ποδήλατο σε χαμηλό ρυθμό λάμβαναν περισσότερη ενέργεια από όσους είχαν παραιτηθεί από την εν λόγω άσκηση.

Ολοκληρώθηκε (σχεδόν)  και ο μεγάλος περίπατος της Αθήνας, δεν έχεις καμία δικαιολογία!


4. Βάλε την άσκηση σε προτεραιότητα

Όσο σημαντικό είναι το μίτινγκ της εβδομάδας, άλλο τόσο σημαντική είναι η φυσική σου κατάσταση.

Ρίξε deadline σε ραντεβού, δραστηριότητες και βάλε τη γυμναστική σου πρώτη στη λίστα!


5. Δεν θέλει χρόνο, θέλει ποιότητα 

Αν ο μόνος ''ελεύθερος'' χρόνος μες τη μέρα σου είναι 2 ώρες πριν κοιμηθείς, φτάνουν και περισσεύουν.

20' προπόνηση τη μέρα και θα ανταμειφθείς για τα επόμενα 20 χρόνια, θα δεις.


6.  Υπάρχει και το YouTube

Αν είσαι εκείνη η περίπτωση που στη καραντίνα δοκίμασε κάθε μέθοδο γυμναστικής που αναπνέει πάνω στη γη, υπάρχουν φοβεροί άνθρωποι στην αγαπημένη μας πλατφόρμα που μπορούν να σου αλλάξουν τελείως την άποψή σου για τη γυμναστική στο σπίτι.

Εμπιστευτικά, ένας από αυτούς είναι η Andriene!

https://www.youtube.com/user/yogawithadriene

About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares

Σου αρέσει αυτό που διάβασες;

Ακολούθησέ μας στα social. Κάνε κλικ σε ένα από τα εικονίδια!

0
Shares