Lower Abs: Πες «αντίο» στην κοιλίτσα από το κρεβάτι σου

Δέκα λεπτά είναι αρκετά για να γίνει το θαύμα

 

Κωνσταντίνα Κύρκου

kalampoka_660x200-2

 

Το μίνι lockdown που έφερε μαζί του ο Νοέμβριος κλείνει και πάλι γυμναστήρια- αθλητικούς χώρους, πάνω που πήρες την απόφαση να χτίσεις σώμα την νέα σεζόν. Πριν προλάβεις να πεις «άστο το αφήνω για του χρόνου», θυμήσου τις παλιές καλές μέρες (λέμε τώρα…) του Μαρτίου και Απριλίου, που έφερες το γυμναστήριο στο σπίτι σου. Τι και αν δεν έχεις εξοπλισμό, ποδήλατα και διαδρόμους; Ένα χαλάκι yoga και κανένα απορρυπαντικό για βαράκι είναι όλα όσα χρειάζεσαι, όταν με ένα κλικ στο διαδίκτυο μπορείς να βρεις πολλά και διαφορετικά είδη γυμναστικής ανάλογα με τις ανάγκες σου αλλά και το mood σου. Αυτή την φορά, στόχος είναι η κοιλίτσα και η εντατική εκγύμναση των κοιλιακών που βρίσκονται χαμηλά σε αυτή. Αρχικά μην τρομάζεις όταν λέω εντατική, γιατί δέκα λεπτά είναι υπεραρκετά για να δεις αποτέλεσμα σε πολύ λίγο χρόνο. Έπειτα επειδή είμαι και λίγο άνθρωπος της άνεσης, ούτε από το κρεβάτι σου δεν θα χρειαστεί να σηκωθείς για να αποκτήσεις την επίπεδη κοιλιά των ονείρων σου. Πως θα γίνει αυτό; Το παρακάτω workout σου δείχνει μέσα σε λίγα λεπτά και δέκα ασκήσεις, πως θα γυμνάσεις αποτελεσματικά τους κάτω κοιλιακούς από την άνεση του κρεβατιού σου. Τέλειο;

 

 



About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares