Ασκήσεις στο σπίτι για απώλεια βάρους

Cardio, αερόβια, διαλειμματική και yoga είναι σύμμαχοί σου

Κατερίνα Ανδρομιδά

 

Η κλεισούρα μας οδήγησε σε ακραίες ατασθαλίες βραδινές, μεσημεριανές, μεταμεσονύκτιες και πάλι από την αρχή αλλά τα πράγματα μάλλον αρχίζουν και σοβαρεύουν αφού πλησιάζει άλλο ένα καλοκαίρι. Με σύνθημα να είμαστε όπως ακριβώς θέλουμε και κυρίως όπως εμείς οι ίδιες αισθανόμαστε καλά με το σώμα μας, η γυμναστική έρχεται για άλλη μία φορά να μας υπενθυμίσει τα σημαντικά της προνόμια. Καθ'όλη τη διάρκεια της καραντίνας ίσως σε κούρασε το καθιερωμένο τρέξιμο, κι εσένα ο χαλαρός περίπατος που δεν τα πας καλά με τις γρήγορες ταχύτητες. Όμως, όσο ακόμη θα μείνουμε απομονωμένοι για τις επόμενες δύο εβδομάδες προλαβαίνουμε να σώσουμε ό,τι σώζεται ακολουθώντας κάποιες στάνταρ ασκήσεις για απώλεια βάρους που μπορούν να γίνουν και από το σαλόνι του σπιτιού σου ή το μπαλκόνι σου.

Διαλειμματική άσκηση, ασκήσεις Cardio, αερόβια άσκηση και γιόγκα είναι αυτά που θα σώσουν την αυτοπεποίθησή σου και φυσικά τη ψυχολογία σου. Το μεγάλο μυστικό για να δεις να κάνει θαύματα η μέθοδος άσκησης που ακολουθείς δεν είναι ούτε το εμμονικό ζύγισμα, ούτε η ακραία δίαιτα αλλά η αισιόδοξη στάση σου και κυρίως το να μπεις στη διαδικασία να ακολουθείς ένα πρόγραμμα αποκλειστικά για εσένα. Η ψυχολογία είναι το Α και το Ω σε όλα τα θέματα και σε αυτό δεν χωράει συζήτηση. Επομένως, άσε τους ψυχαναγκασμούς στην άκρη για το νούμερο στο τζιν σου, τη ζυγαριά σου και τις μεζούρες και εστίασε στο να ευχαριστηθείς τις ασκήσεις!

1. Cardio

Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι τη συστήνουν ανεπιφύλακτα γυμναστές από κάθε άκρη του κόσμου. Η συγκεκριμένη γυμναστική στοχεύει αποκλειστικά στον μεταβολισμό σου και όλες ξέρουμε πως αυτός έχει τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο στην απώλεια λίπους. 40-45 λεπτά την ημέρα είναι υπεραρκετά για να δεις σταδιακά το σώμα σου να αλλάζει, να πλάθεται από την αρχή. Όπως και το πιλάτες, έτσι και το cardio γυμνάζει όλο το σώμα.

2. Αερόβια

Μπορεί να την έχεις παρεξηγημένα στο μυαλό σου αφού όλες την έχουμε συνδυάσει με εξαντλητικές στιγμές πάνω στο ελλειπτικό μηχάνημα και τους διαδρόμους. Όμως, υπάρχουν κι άλλα μέσα για να την εντάξεις στο πρόγραμμά σου χωρίς να σε ρίξει κάτω και οι YouTubes έχουν φροντίσει κατάλληλα για αυτόν τον σκοπό.

https://www.youtube.com/watch?v=a44ayeoSfKM

 

3. Διαλειμματική

Είναι πια αναγνωρισμένη ως μία από τις πιο εγγυημένες ασκήσεις που βοηθούν στον σκοπό όλων μας, την απώλεια βάρους και συγκεκριμένα λίπους. Καρδιαγγειακό σύστημα, αρθρώσεις και αναπνευστικό είναι από τα πρώτα πράγματα που φροντίζει η συγκεκριμένη μέθοδος εκτός από όλα τα άλλα. 

 

4. Γιόγκα

Όπως είπαμε, για να πετύχουμε το οτιδήποτε απαιτείται κυρίως θετική ψυχολογία. Η γιόγκα είναι κάτι σαν διατριβή στα θετικά συναισθήματα και εκτός από αυτό καίει λίπος ενώ ταυτόχρονα χτίζει αυτοπεποίθηση. Κατά τη διάρκεια των ασκήσεων απαιτείται απόλυτη συγκέντρωση από εσένα και συντονισμός κινήσεων. Αυτό σημαίνει ότι οτιδήποτε σε αποσυντονίσει (από μία σκέψη μέχρι έναν εξωτερικό θόρυβο) χάνεις την ισορροπία σου πολύ εύκολα και πέφτεις. Η ιδέα ότι στηρίζεσαι στο σώμα σου για να τα καταφέρεις είναι ο λόγος που ακολουθώντας αυτή τη μέθοδο γυμναστικής χτίζεις αυτοεκτίμηση πέρα από τη καύση λίπους που επιτυγχάνεις μέσα από τις απαιτητικές επαναλήψεις ασκήσεων.

 

 

 

 



About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares

Σου αρέσει αυτό που διάβασες;

Ακολούθησέ μας στα social. Κάνε κλικ σε ένα από τα εικονίδια!

0
Shares