Skip to main content

FITNESS

4 περίεργα πράγματα που μπορούν να συμβούν στο σώμα μας από το τρέξιμο

Ίσως αυτό το αιμάτωμα στα νύχια των ποδιών σας να είναι αποτέλεσμα του πρωινού σας jogging!



Το τρέξιμο είναι αναμφίβολα μια εξαιρετική άσκηση και κρατά τη φυσική μας κατάσταση σε υψηλά επίπεδα με λίγα μόλις λεπτά ενασχόλησης την ημέρα. Μερικές φορές όμως μπορεί να σταθεί και αιτία για μερικά μικρά ευτράπελα στο σώμα μας. Να ποια είναι αυτά!

Pixel

Υποφέρεις από το «γόνατο του δρομέα»

Το σύνδρομο του «γονάτου του δρομέα» είναι αυτό από το οποίο υποφέρουμε όταν αθλούμαστε παραπάνω από τις δυνατότητές μας. Αυτό που συμβαίνει σε αυτήν την περίπτωση είναι ότι το επιπλέον στρες που προσθέτουμε στο σώμα μας από την υπερπροσπάθεια, οδηγεί τελικά σε μικροτραυματισμούς που θα μπορούσαν να αποφευχθούν. Οι πιο συχνοί από αυτοί δεν είναι άλλοι από αυτούς στα γόνατα. Γι’ αυτό προσοχή!

Τα νύχια των ποδιών μας γίνονται σκούρα

Κι αυτό συμβαίνει καθώς από το πολύ τρέξιμο και την πίεση στα αθλητικά μας παπούτσια, κάτω από τα νύχια μας σχηματίζονται μικρά αιματώματα. Αυτό φυσικά δεν είναι κάτι τι ανησυχητικό, όμως καμιά φορά μπορεί να οδηγήσει στο να ξεκολλήσει το νύχι μας. Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο, επιλέγουμε σωστά παπούτσια και μειώνουμε λίγο την ένταση της γυμναστικής μας μέχρι τα αιματώματα να επουλωθούν πλήρως.

Υποφέρουμε από συγκάματα

Δεν υποφέρουν μόνο τα μωρά από συγκάματα στην περιοχή της πάνας, αλλά πολλές φορές και οι ενήλικες. Και αυτό συμβαίνει από την αυξημένη τριβή κατά τη διάρκεια του τρεξίματος, που επιβαρύνει περιοχές όπως οι μασχάλες το καλοκαίρι ή οι μηροί όλη την χρονιά. Χρησιμοποίησε μια πούδρα για την περιοχή της μασχάλης και βεβαιώσου ότι τα στενά ρούχα και ιδιαίτερα τα εσώρουχα που φοράς κατά το τρέξιμο δεν επιβαρύνουν την κατάσταση.

Θέλεις συνεχώς να επισκεφτείς την τουαλέτα

Η αυξημένη ροή του αίματος στο σώμα μας εξαιτίας του τρεξίματος επισπεύδει καμιά φορά την παραγωγή ούρων από τα νεφρά μας. Έτσι, μην απορείς αν θέλεις συχνά να επισκέπτεσαι την τουαλέτα κατά τη διάρκεια της γυμναστικής σου και λίγες ώρες μετά!

Διαβάστε επίσης

FITNESS

Γιατί δεν πρέπει να το παρακάνεις με τα squats στη γυμναστική

Τα καθίσματα είναι μια πολύ σημαντική άσκηση, χρειάζεται όμως προσοχή ώστε να μην το παρακάνεις

FITNESS

5 τρόποι για να αυξήσεις τις καύσεις σου κατά τη διάρκεια της γυμναστικής

Τι μπορείς να κάνεις για μεγαλύτερη απώλεια θερμίδων όσο γυμνάζεσαι

FITNESS

Άσκηση και διατροφή – πριν και μετά τη γυμναστική

Ποιες τροφές σε βοηθάνε την ώρα της προπόνησης

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Τετάρτης 29 Μαΐου

Εκφράστε τα συναισθήματά σας και θα βρείτε περισσότερη ανταπόκριση απ’ ό,τι νομίζατε

ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗ

15 συνήθειες που φανερώνουν άτομο με μεγάλο αυτοέλεγχο

Υιοθετήστε αυτές τις συνήθειες, αν θέλετε να ελέγχετε πιο αποτελεσματικά τον εαυτό σας