Skip to main content

FITNESS

Τι πρέπει να γνωρίζεις προτού αγοράσεις καινούρια παπούτσια τρεξίματος

Όλες οι πληροφορίες για να κάνεις τη σωστή επιλογή αθλητικού υποδήματος



Αποφάσισες πρόσφατα να ξεκινήσεις τρέξιμο πέρα από όλα όσα έκανες προηγουμένως για να διατηρείσαι σε φόρμα; Τότε να τι πρέπει να γνωρίζεις προτού βρεθείς στα καταστήματα αναζητώντας το ιδανικό παπούτσι για να τρέχεις στο πάρκο της γειτονιάς σου. Αυτό που πρέπει να ξέρεις είναι ότι δεν υπάρχει ένα παπούτσι που να ταιριάζει σε όλους τους δρομείς, υπάρχουν όμως ορισμένα γενικά χαρακτηριστικά που καλό είναι να γνωρίζεις για να κάνεις την καλύτερη δυνατή επιλογή για ασφαλές και αποδοτικό τρέξιμο.

Τι να έχεις κατά νου για την επιλογή σου:

  1. Διάβασε πρώτα τις προδιαγραφές για το υλικό του παπουτσιού, το βάρος και το heel to toe drop (αναφέρεται στη διαφορά μεταξύ του μπροστινού και του πίσω μέρους της ενδιάμεσης σόλας).
  2. Να αποφεύγεις τα πολύ σφιχτά παπούτσια, αφού με την πάροδο του χρόνου θα σου δημιουργήσουν πόνους στο πέλμα.
  3. Είναι καλύτερο να μην αγοράζεις παπούτσια με βάση το περπάτημά σου. Η κίνηση του ποδιού είναι διαφορετική όταν περπατάς και όταν τρέχεις. Προσπάθησε να βρεις τις διαφορές.
  4. Αγόρασε παπούτσια για τρέξιμο στο τέλος της ημέρας, όταν τα πόδια σου έχουν πρηστεί. Με αυτόν τον τρόπο, δεν θα κάνεις λάθος ως προς το νούμερο και τη φόρμα που επιλέγεις.
  5. Βεβαιώσου ότι τα παπούτσια έχουν φαρδύ μπροστινό μέρος (toe box), αφού αυτό θα σου επιτρέπει να κουνάς τα δάχτυλα των ποδιών σου εύκολα. Και το τρέξιμο αυτή η κίνηση είναι απαραίτητη για να μην παθαίνεις κράμπες.
  6. Φρόντισε να υπάρχει απόσταση ανάμεσα στα δάχτυλα και το μπροστινό μέρος του παπουτσιού. Αυτό έχει σημασία στις περιπτώσεις που τρέχεις σε κατηφορική κλίση, αλλά και για τη γενικότερή σου άνεση
  7. Αφού αγοράσεις τα παπούτσια που πιστεύεις ότι σε εξυπηρετούν, φρόντισέ τα όπως πρέπει για να αποφευχθεί η φθορά τους. Θυμήσου επίσης κάθε φορά που επιστρέφεις από την προπόνηση να τα αερίζεις επαρκώς, ώστε να αποφευχθεί η ανάπτυξη μυκήτων στα πέλματά σου.

Διαβάστε επίσης

FITNESS

Τρεις εναλλακτικές άσκησης για τις μέρες με πολύ υψηλή θερμοκρασία

Τι να κάνεις για να κρατηθείς active ακόμα και τις μέρες που ο υδράργυρος βρίσκεται στα ύψη

FITNESS

5 πράγματα που πρέπει να προσέξεις αν κάνεις γυμναστική κατά τους καλοκαιρινούς μήνες

Η γυμναστική είναι εξαιρετικά ευεργετική για το σώμα και το πνεύμα μας, χρειάζεσαι όμως τα απαραίτητα μέτρα προστασίας, ιδιαίτερα σε συνθήκες υψηλής ζέστης και υγρασίας

FITNESS

Γιατί δεν πρέπει να το παρακάνεις με τα squats στη γυμναστική

Τα καθίσματα είναι μια πολύ σημαντική άσκηση, χρειάζεται όμως προσοχή ώστε να μην το παρακάνεις

Προτεινόμενα

CELEBS

Χώρισαν Κώστας Πηλαδάκης - Ναυσικά Παναγιωτακοπούλου: Τίτλοι τέλους πριν τον γάμο

«Υπάρχει και μια διαφορά ηλικίας, η οποία μπορεί να δημιουργήσει θεματάκια»

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Σαββάτου 15 Ιουνίου

Όλα μπορούν να πάρουν τον δρόμο που θέλετε

ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗ

Πώς να θεραπεύσεις μια ραγισμένη καρδιά

Το σώμα σου έχει τον τρόπο, δεν έχεις παρά να το ακούσεις