Skip to main content

FITNESS

5 βασικές συμβουλές αν είσαι αρχάριος στο τρέξιμο αλλά θες να το φτάσεις ψηλά

Τι πρέπει να προσέξεις αν τώρα βάζεις πιο δυναμικά το τρέξιμο στην καθημερινότητά σου 



Η άνοιξη είναι η καλύτερη εποχή του χρόνου για να βάλεις το τρέξιμο στη ζωή σου, βελτιώνοντας τη φυσική σου κατάσταση και υιοθετώντας ένα fun hobby που μπορείς να απολαύσεις είτε μόνος/-η, είτε με την παρέα σου. Αν λοιπόν κι εσύ ψήνεσαι να το ξεκινήσεις θέλοντας να το φτάσεις σε υψηλό επίπεδο, χωρίς όμως να έχεις μεγάλη εμπειρία, να πέντε συμβουλές που θα ήταν καλό να ακολουθήσεις.

Βρες το βασικό στόχο σου

Το να έχεις εξαρχής ένα συγκεκριμένο στόχο ως προς το τρέξιμο θα σε βοηθήσει να παραμείνεις αφοσιωμένος/-η στην προσπάθειά σου, διασκεδάζοντάς το και γιορτάζοντας τις μικρές σου νίκες. Είτε λοιπόν το κάνεις για τη φυσική σου κατάσταση, είτε για να περνάς ποιοτικό χρόνο με έναν/μία φίλη, βρες εξαρχής τους λόγους που το κάνεις και δώσε υπόσχεση στον εαυτό σου ότι δε θα το βάλεις κάτω, ακόμη κι αν δυσκολευτείς να συνηθίσεις στην αρχή.

Αγόρασε τον κατάλληλο εξοπλισμό

Στο τρέξιμο είναι σημαντικό να χρησιμοποιείς καλό εξοπλισμό για την άνεσή σου και την αποφυγή τραυματισμών. Αγόρασε λοιπόν σωστό παπούτσι για καλή υποστήριξη του πέλματός σου και κατάλληλα ρούχα είτε για αυξημένη ζέστη, είτε για κρύο τους χειμερινούς μήνες, που θα σου είναι άνετα και ελαφριά σε βάρος.

Πάρε χρόνο για την ανάκαμψή σου

Μην ξεγελαστείς αν η πρώτη προπόνηση πάει πιο καλά από όσο περίμενες και σπεύσεις κατευθείαν για τη δεύτερη. Είναι σημαντικό να δώσεις χρόνο στον εαυτό σου για ανάκαμψη και ξεκούραση, αποφεύγοντας αχρείαστη κόπωση και τραυματισμούς που προκύπτουν εξαιτίας της. Μία ημέρα ξεκούρασης προκειμένου το καρδιακό σύστημα να προετοιμάσει τους μυς και τα οστά για την επόμενη προπόνηση είναι απαραίτητη.

Βρες διαφορετικά μέρη για τις προπονήσεις σου

Το ενδιαφέρον σου θα κρατηθεί ζωντανό όταν βρεθείς σε ωραία και βολικά για προπόνηση μέρη, αλλάζοντας παραστάσεις και ξεκουράζοντας το μυαλό σου από την ένταση της καθημερινότητας. Κάνε λοιπόν μια έρευνα για ωραία μέρη στην περιοχή σου και θα το διασκεδάσεις με την καρδιά σου.

Μην απογοητεύεσαι στην πρώτη αναποδιά

Όταν καταφέρεις να τρέξεις με άνεση για 20-30 λεπτά με συγκεκριμένο ρυθμό, τότε θα είναι η κατάλληλη στιγμή να αλλάξεις την πρόκλησή σου στο τρέξιμο. Αν όμως αυτό αργήσει λίγο να συμβεί, μην απογοητευτείς, μιας που δεν είναι όλοι οι άνθρωποι ίδιοι, ούτε έχουν τις ίδιες δυνατότητες. Θυμήσου ότι δεν κάνεις κάποιον διαγωνισμό, αλλά ξεκινάς το τρέξιμο για εσένα και μόνο. Όσο χρόνο κι αν σου πάρει για να φτάσεις στο θεμιτό επίπεδο.

Διαβάστε επίσης

FITNESS

5 λόγοι για να δοκιμάσεις τα aqua aerobics αυτό το καλοκαίρι

Ένα από τα πιο διασκεδαστικά είδη γυμναστικής, που συνδυάζουν την αερόβια άσκηση και το υγρό στοιχείο

FITNESS

4 ασκήσεις για να βρεις εύκολα τη χαμένη φόρμα σου

Πώς θα μπεις ξανά στο παιχνίδι της γυμναστικής, χωρίς ιδιαίτερο κόπο

FITNESS

Πέντε πολύ καλοί λόγοι για να βάλεις το stretching στην καθημερινή σου ρουτίνα

Να γιατί λίγο stretching κάθε μέρα μπορεί να κάνει τη διαφορά

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια εβδομάδας 14 έως 21/7

Ρισκάρετε για να διεκδικήσετε αυτά που σας αναλογούν

CELEBS

Στεναχώριες για τον Μπραντ Πιτ: Δεν έχει επαφή με τα ενήλικα παιδιά του

Στο πλευρό του ηθοποιού η σύντροφός του, Ινές ντε Ραμόν