Skip to main content

FITNESS

Τι να κάνεις για να αποφύγεις το αίσθημα εξάντλησης μετά τη γυμναστική σου

Μην αφήσεις ένα workout session να σου στερήσει την ενέργεια όλης της μέρας



Το αίσθημα εξάντλησης μετά από μια προπόνηση μπορεί να προκύψει για διάφορους λόγους, όμως υπάρχουν μια σειρά από στρατηγικές κινήσεις που μπορείς να δοκιμάσεις για να το ελαχιστοποιήσεις και να διατηρήσεις τα επίπεδα ενέργειάς σου στα ύψη. Να τι μπορείς να κάνεις για να μην αφήσεις ένα workout session να σου στερήσει την ενέργεια όλης της μέρας.

Μείνε ενυδατωμένη

Πίνε άφθονο νερό πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την προπόνησή σου για να αποτρέψεις την αφυδάτωση, η οποία μπορεί να συμβάλει στο αίσθημα κόπωσης.

Σωστή διατροφή

Βεβαιώσου ότι ακολουθείς μια ισορροπημένη διατροφή με επαρκείς υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και υγιή λίπη για να τροφοδοτήσεις το σώμα σου για τις προπονήσεις σου και να υποστηρίξεις την αποκατάσταση μετά από αυτές. Η κατανάλωση ενός μικρού γεύματος ή σνακ που περιέχει υδατάνθρακες και πρωτεΐνες μέσα σε μία ώρα μετά την άσκηση μπορεί να βοηθήσει στην αναπλήρωση των αποθεμάτων γλυκόζης και στην αποκατάσταση του μυϊκού ιστού.

Προθέρμανση και ξεκούραση

Ξεκίνα την προπόνησή σου με μια σωστή προθέρμανση για να αυξήσεις σταδιακά τους καρδιακούς σου παλμούς και να προετοιμάσεις τους μύες σου για άσκηση. Ομοίως, ολοκλήρωσε με ξεκούραση.

Προσοχή στην ένταση

Δώσε προσοχή στην ένταση των προπονήσεών σου. Το να πιέζεις τον εαυτό σου πολύ συχνά μπορεί να οδηγήσει σε εξάντληση και υπερβολική κόπωση.

Ξεκουράσου επαρκώς

Δώσε προτεραιότητα στον επαρκή ύπνο κάθε βράδυ, καθώς αυτός είναι απαραίτητος για την αποκατάσταση των μυών και τα συνολικά επίπεδα ενέργειας στο σώμα σου. Επιδίωξε 7-9 ώρες ποιοτικού ύπνου κάθε νύχτα.

Άκου το σώμα σου

Εάν αισθάνεσαι υπερβολική εξάντληση μετά από μια προπόνηση, μπορεί να είναι σημάδι ότι πρέπει να προσαρμόσεις τη ρουτίνα σου διαφορετικά. Μη διστάσεις να τροποποιήσεις τις προπονήσεις σου, να πάρεις μερικές ημέρες για ανάπαυση όταν τις χρειάζεσαι ή να ζητήσεις συμβουλές από έναν επαγγελματία υγείας, εάν αισθάνεσαι συνεχώς κουρασμένη.

Μείνε συνεπής

Η συνέπεια είναι το κλειδί για την οικοδόμηση αντοχής και τη βελτίωση των επιπέδων της φυσικής σου κατάστασης με την πάροδο του χρόνου. Αυξάνοντας σταδιακά την ένταση και τη διάρκεια των προπονήσεών σου επιτρέπεις τη σωστή ξεκούραση και αποκατάσταση και μπορείς να αποτρέψεις την υπερβολική κόπωση και να διατηρήσεις τα επίπεδα της ενέργειάς σου.

Διαβάστε επίσης

FITNESS

Τρεις εναλλακτικές άσκησης για τις μέρες με πολύ υψηλή θερμοκρασία

Τι να κάνεις για να κρατηθείς active ακόμα και τις μέρες που ο υδράργυρος βρίσκεται στα ύψη

FITNESS

5 πράγματα που πρέπει να προσέξεις αν κάνεις γυμναστική κατά τους καλοκαιρινούς μήνες

Η γυμναστική είναι εξαιρετικά ευεργετική για το σώμα και το πνεύμα μας, χρειάζεσαι όμως τα απαραίτητα μέτρα προστασίας, ιδιαίτερα σε συνθήκες υψηλής ζέστης και υγρασίας

FITNESS

Γιατί δεν πρέπει να το παρακάνεις με τα squats στη γυμναστική

Τα καθίσματα είναι μια πολύ σημαντική άσκηση, χρειάζεται όμως προσοχή ώστε να μην το παρακάνεις

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Παρασκευής 14 Ιουνίου

Η ενέργεια και η αγάπη που έχετε για τη ζωή θα είναι διάχυτη

ΣΙΝΕΜΑ

Με νέα ταινία και ακόμη ένα all-star cast επιστρέφει ο Wes Anderson

Charlotte Gainsbourg, Scarlett Johansson, Benedict Cumberbatch, Willem Dafoe και Tom Hanks συναντιούνται με τους Benicio del Toro, Michael Cera και Bill Murray σε μια κατασκοπευτική ιστορία

BLOGS

H Cardi B συνεργάζεται με τη Glorilla και τη Megan Thee Stallion στο ολοκαίνουριο “Wanna Be (Remix)”

Μια νέα version του κομματιού από τον δίσκο της Glorilla με τίτλο Ehhthang Ehhthang