Skip to main content

FITNESS

5 ιδανικά είδη άσκησης για την περίοδο της εγκυμοσύνης

Για να διατηρηθείς ενεργή και γεμάτη ευεξία τους μήνες που περιμένεις το μωρό σου



Η άσκηση κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μπορεί να είναι εξαιρετικά ωφέλιμη για τη δική σου υγεία όπως και αυτή του μωρού, προάγοντας τη γενική σου ευεξία και προσφέροντας ανακούφιση από διάφορες ενοχλήσεις. Ακολουθούν πέντε είδη άσκησης που θεωρούνται ιδανικές για την περίοδο της εγκυμοσύνης και που μπορείς να δοκιμάσεις μετά την έγκριση από τον/την γυναικολόγο σου.

Pixel

Περπάτημα

Μια απλή αλλά αποτελεσματική καρδιαγγειακή άσκηση, με χαμηλό αντίκτυπο στην κούραση του σώματος και που μπορεί εύκολα να προσαρμοστεί σε διαφορετικά επίπεδα φυσικής κατάστασης. Βοηθά στη διατήρηση της αντοχής, προωθεί την κυκλοφορία του αίματος και μπορεί να ανακουφίσει το στρες που μεγαλώνει εκείνη την περίοδο.

Κολύμβηση

Η κολύμβηση και η αερόβια γυμναστική μέσα στο νερό είναι εξαιρετικές επιλογές για τις έγκυες γυναίκες, καθώς παρέχουν προπόνηση για όλο το σώμα, ενώ ελαχιστοποιούν την πίεση στις αρθρώσεις. Η άνωση του νερού μειώνει την καταπόνηση του σώματος, καθιστώντας την κολύμβηση μια ασφαλή και ευχάριστη επιλογή σε όλη τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Pixel

Προγεννητική yoga

Η προγεννητική yoga εστιάζει σε ήπιες διατάσεις, τεχνικές αναπνοής και χαλάρωσης, που μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση της ευλυγισίας, της ισορροπίας και στη μυϊκή τόνωση. Μπορεί να είναι φυσικά ευεργετική για τη μείωση του στρες και την προώθηση της συναισθηματικής ευεξίας.

Pilates

Το Prenatal Pilates εστιάζει στην ενδυνάμωση του κορμού του σώματος, των μυών του πυελικού εδάφους και στη βελτίωση της στάσης του σώματος, στοιχεία ιδιαίτερα σημαντικά κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Όλα μαζί μπορούν να βοηθήσουν στην ανακούφιση του πόνου στην πλάτη και στη διατήρηση της σταθερότητας καθώς το σώμα αλλάζει με την πάροδο των μηνών.

Ήπια αερόβια άσκηση

Η ήπια αερόβια άσκηση, όπως η στατική ποδηλασία ή η χρήση ενός ελλειπτικού μηχανήματος, μπορούν να προσφέρουν καρδιαγγειακά οφέλη χωρίς να ασκούν υπερβολική πίεση στις αρθρώσεις. Αυτές οι ασκήσεις βοηθούν στη βελτίωση της καρδιαγγειακής υγείας, της αντοχής και των γενικών επιπέδων φυσικής κατάστασης.

Διαβάστε επίσης

FITNESS

Άσκηση και διατροφή – πριν και μετά τη γυμναστική

Ποιες τροφές σε βοηθάνε την ώρα της προπόνησης

FITNESS

5 είδη άσκησης που θα σου φτιάξουν τη διάθεση την άνοιξη και το καλοκαίρι

Με τι να ασχοληθείς αν έχεις ανάγκη από ένα σημαντικό mood booster στην καθημερινότητά σου

FITNESS

Ποια είδη άσκησης μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση του αισθήματος της πείνας;

Κι όμως, μέσα από τη γυμναστική μπορείς να ρυθμίσεις την όρεξή σου για φαγητό!

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια εβδομάδας 19-26/5

Αποφύγετε να πάρετε οριστικές αποφάσεις για το μέλλον σας

ΣΧΕΣΕΙΣ

Υπάρχει τελικά αυτό που λέμε αδελφή ψυχή;

Η αγάπη είναι λιγότερο συγκεκριμένη από όσο νομίζουμε, σύμφωνα με την επιστήμη