Κοιλιά πλάκα σε 5’

Για να φορέσεις το crop top σου, πρέπει να αποκτήσεις τους κοιλιακούς της Rihanna. Δεν… σου κάνουμε πλάκα! Μ’ αυτή την άσκηση θα τα καταφέρεις. 

Μαρία Μυλωνά

Ξέχνα τους κοιλιακούς και τα ροκανίσματα. Κάνε την παρακάτω άσκηση για 5-10 λεπτά καθημερινά και το αποτέλεσμα θα σε εντυπωσιάσει!  

1. Ξάπλωσε στο πάτωμα και τοποθέτησε τα πόδια σου στον τοίχο, ελάχιστα ψηλά ώστε να είναι ελαφρώς λυγισμένα κρατώντας αντίσταση.

2. Σήκωσε το κεφάλι και τους ώμους ψηλά και μείνε σε αυτή τη στάση χωρίς να κινείσαι για 1 λεπτό. Αν θέλεις, μπορείς να τοποθετήσεις τα χέρια σου στους μηρούς.

3. Χαλάρωσε και επίστρεψε στην αρχική θέση.  

About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares

Σου αρέσει αυτό που διάβασες;

Ακολούθησέ μας στα social. Κάνε κλικ σε ένα από τα εικονίδια!

0
Shares