3 χορταστικοί λόγοι για να τρως χαλβά

O χαλβάς δεν είναι μόνο την Καθαρά Δευτέρα!

Αλεξάνδρα Παπαδάκη

Παλαιότερα έβρισκες δύο γεύσεις χαλβά: βανίλια και σοκολάτα. Και ίσως μην σου άρεσε και πολύ. Τώρα, όμως, που μπορείς να τον βρεις με κάθε είδους μείξεις (ακόμα και με super foods) και σε εκπληκτικές γεύσεις, δεν έχεις κανέναν λόγο να μην απολαμβάνεις αυτή τη θρεπτική τροφή.

Ναι, ξέρω, κάθε χρόνο τα ίδια λες και μετά το ξεχνάς. Υπόσχεσαι στον εαυτό σου να εντάξεις στη διατροφή σου τον χαλβά. Μήπως είναι ώρα να το πραγματοποιήσεις όταν διαβάσεις τα τεράστια οφέλη του στην υγεία σου; 

1.Ο χαλβάς αποτελείται κατά 60% από ταχίνι, και αυτό σημαίνει ότι είναι γεμάτος με θρεπτικά συστατικά: βιταμίνες του συμπλέγματος Β, βιταμίνη Ε, ασβέστιο, φώσφορο, μαγνήσιο, ψευδάργυρο, σελήνιο και αντιοξειδωτικά. 

2.Έχει υψηλό περιεχόμενο σε μονοακόρεστα και πολυακόρεστα λιπαρά οξέα και για αυτό βοηθάει:

Α. Στην πρόληψη της υπερχοληστερολαιμίας, 
Β. Στη σωστή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος, 
Γ. Στην πρόληψη του καταρράκτη και 
Δ. Στην αντιμετώπιση του διαβήτη. 

3. Συμβάλλει στην αντιμετώπιση της αθηρωμάτωσης και στην έρρυθμη λειτουργία του ήπατος. 

Το μόνο που πρέπει να προσέξεις με την κατανάλωση του χαλβά είναι οι θερμίδες του, καθώς σου δίνει γύρω στις 220 στα 40 γραμμάρια. Ένα κομματάκι είναι όμως αρκετό για να σε γλυκάνει και σαφώς πολύ καλύτερη επιλογή από ένα cupcake!
 



About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares