Τι άλλο χρειάζεσαι για ενυδάτωση, εκτός από νερό

Όχι, ούτε 8 ποτήρια αρκούν!

Αλεξάνδρα Παπαδάκη

Δεν είναι μόνο η επιδερμίδα σου που διψά για ενυδάτωση αλλά και ολόκληρος ο οργανισμός σου. Κυρίως τώρα που η θερμοκρασία ανεβαίνει, οφείλεις να ενυδατώνεσαι όσο καλύτερα μπορείς.

Τι πρέπει να κάνεις:

Το πρώτο και το κυριότερο είναι να πίνεις αρκετό νερό μέσα στην ημέρα! Ξεκίνα με ένα ποτήρι χλιαρό νερό, βάλε και λίγο λεμονάκι μέσα για γεύση και αποτοξίνωση, και πιες το πριν ακόμα φτιάξεις τον καφέ σου ή απολαύσεις το πρωινό σου. Συνέχισε πίνοντας μέσα στην ημέρα τουλάχιστον 8 ποτήρια νερό κι αν είσαι τύπος που το αμελεί, προμηθεύσου με ένα κομψό θερμός (θα βρεις απίστευτα όμορφα στην αγορά) και έχε το μαζί σου όπου κι αν πας.

Δεν φτάνει όμως μόνο αυτό! 

Σύμφωνα με τους ειδικούς, η υγιεινή ενυδάτωση του οργανισμού μας πραγματοποιείται με την κατανάλωση τροφών πλούσιων σε νερό και όχι με το νερό που πίνουμε! Άκου να δεις! 

Πώς εξηγείται;

Όταν καταναλώνουμε τροφές που είναι πλούσιες σε νερό, απορροφούμε το νερό πιο αργά καθώς αυτό είναι παγιδευμένο στις δομές αυτών των τροφών, μας λένε οι επιστήμονες.

Γιατί, εάν υποθέσουμε ότι πίνεις 8 ποτήρια νερό και πηγαίνεις 8 φορές στην τουαλέτα, το νερό δεν προλαβαίνει να φτάσει στα κύτταρά σου. 

Ποιες είναι όμως οι τροφές πλούσιες σε νερό που είναι απαραίτητες για την ενυδάτωση του οργανισμού;

Φρόντιζε, λοιπόν, να καταναλώνεις τροφές όπως:

μαρούλι άισμπεργκ, κολοκυθάκια, πορτοκάλι, πατάτα, μήλο, αχλάδι, τομάτα, αγγούρι, καρπούζι, κουνουπίδι, φράουλες, σταφύλια, βερύκοκα, καρότα, σμέουρα, μύρτιλα, κόκκινη πιπεριά, ραπανάκια, σέλερι, μπρόκολο, σπανάκι. 

Για τις φράουλες, κρατάω μια επιφύλαξη καθώς αποτελούν Νο1 φρούτο με τα περισσότερα φυτοφάρμακα... Όλα τα υπόλοιπα όμως, πρέπει να κατέχουν μια εξέχουσα θέση στην καθημερινή σου διατροφή.


 



About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares