Τι αρκεί να τρως για να μειώσεις το άγχος σου

Μια νέα έρευνα σε στέλνει asap στο σούπερ μάρκετ.

Αλεξάνδρα Παπαδάκη

Το ότι η διατροφή παίζει τεράστιο ρόλο στο θέμα διαχείρισης του άγχους είναι πλέον δεδομένο. Πολλές φορές φαγητά που τρώμε μπορεί να αυξήσουν κατακόρυφα το στρες ή αντιθέτως να το καταστείλουν.

Οι ερευνητές ασχολούνται κατά κόρον με τέτοιου είδους θέματα προσπαθώντας να εντοπίσουν ποια είδη τροφής είναι ικανά να μας βοηθήσουν να είμαστε λιγότερο αγχωμένες.

Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα από το Πανεπιστήμιο του Μιζούρι και δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση Scientific Reports, τα κοινά προβιοτικά μπορούν να γίνουν σύμμαχός μας στον καθημερινό αγώνα μας με το στρες. 

Τι είναι τα προβιοτικά; Πρόκειται για ειδικούς ζωντανούς μικροοργανισμούς που μοιάζουν με τους μικροοργανισμούς στην εντερική μας χλωρίδα. 

Και τώρα θα αναρωτηθείς: Τι σχέση μπορεί να έχει η εντερική χλωρίδα με το δικό μου άγχος; 
Κι όμως οι ειδικοί έχουν αποδείξει ότι είναι άμεση η σχέση αυτών των δύο. 

Την επόμενη φορά που θα δεις στο ψυγείο του σούπερ μάρκετ γιαούρτι με προβιοτικά, κάνε τον κόπο να το πάρεις. Κάνε κάτι καλό στον εαυτό σου.  

About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top

Σου αρέσει αυτό που διάβασες;

Ακολούθησέ μας στα social. Κάνε κλικ σε ένα από τα εικονίδια!